  • 1. Data: 2010-08-09 19:47:54
    Temat: Wynagrodzenie za pracę przy niepełnym miesiącu - liczenie
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Witam.
    Gdyby ktoś szukał to zapraszam
    http://ksiegowoscbudzetowa.pl/posting.php?mode=edit&
    f=17&sid=7966de8822ed2d02dfdd5009b71424f0&t=28&p=53

    Jeżeli ma ktoś jakieś uwagi to chętnie przeczytam.

    --
    Pawełj
    www.ksiegowoscbudzetowa.pl

  • 2. Data: 2010-08-09 19:54:50
    Temat: Re: Wynagrodzenie za prac? przy niepe?nym miesi?cu - liczenie
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2010-08-09 21:47, pawelj pisze:
> [...]
    f=17&sid=7966de8822ed2d02dfdd5009b71424f0&t=28&p=53

    > Je?eli ma kto? jakie? uwagi to ch?tnie przeczytam.

    Mam uwagi:
    1. <cytat>Musisz się zarejestrować i zalogować, by edytować posty na
    tym forum. </koniec cytatu>

    A czemu jak nie chcę edytować postów na tymże forum, nie mogę na nie
    wejść? Nie ma informacji wskazujących na to, że aby przeglądać należy
    się zalogować.
    Imo nie wolno tu stosować nadinterpretacji, takich jakie zazwyczaj
    czynią urzędy skarbowe przy stosowaniu prawa podatkowego.

    2. lepszym na takie rzeczy jest grupa pl.praca.dyskusje, no chyba że w
    tym 'ukrytym' wątku przeważają względy podatkowe.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2010-08-09 20:18:58
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > A czemu jak nie chcę edytować postów na tymże forum, nie mogę na nie
    > wejść? Nie ma informacji wskazujących na to, że aby przeglądać należy się
    Możesz spokojnie przeglądać wszystkie wątki na forum bez rejestracji.
    adres do forum http://ksiegowoscbudzetowa.pl/ - nie wiem gdzie jest jakiś
    problem z przeglądaniem.

    > 2. lepszym na takie rzeczy jest grupa pl.praca.dyskusje, no chyba że w tym
    > 'ukrytym' wątku przeważają względy podatkowe.
    Jakoś przywykłem do tego, że wszelakie sprawy związane z wynagrodzeniami
    można znaleźć na tej grupie.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2010-08-09 20:25:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pawelj,

    Monday, August 9, 2010, 10:18:58 PM, you wrote:

    > Możesz spokojnie przeglądać wszystkie wątki na forum bez rejestracji.
    > adres do forum http://ksiegowoscbudzetowa.pl/ - nie wiem gdzie jest jakiś
    > problem z przeglądaniem.

    Problem jest z poprzednim linkiem, który teraz czujnie z cytatu
    wyciąłeś.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-08-09 20:29:17
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > Problem jest z poprzednim linkiem, który teraz czujnie z cytatu
    > wyciąłeś.
    jeżeli faktycznie link nie działał to sorry.
    ten link powinien zadziałać:
    http://www.ksiegowoscbudzetowa.pl/viewtopic.php?f=17
    &t=28

    --