  • 1. Data: 2006-02-25 02:08:30
    Temat: Znowu kasa ;)
    Od: "Klemus" <j...@N...pl>

    Witam,
    Jak to wkoncu jest z tymi kasami fisalnymi, bo juz się zagubilem w tym
    wszystkim. Vatowiec - działalnosc rozpoczeta w listopadzie 2005 musze
    instalowac kase. Jak to wszystko ze praktycznego punktu widzenia wyglada,
    jak sie ewidencjuje bez kasy, jaki maksymalny obrot, itp itd? z gory dzieki
    Pozdrawiam
    janusz

  • 2. Data: 2006-02-25 08:36:18
    Temat: Re: Znowu kasa ;)
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Klemus" <j...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Jak to wkoncu jest z tymi kasami fisalnymi, bo juz się zagubilem w tym
    > wszystkim. Vatowiec - działalnosc rozpoczeta w listopadzie 2005 musze
    > instalowac kase.

    Ktorego listopada dokladnie ?
    I jaki miales obrot?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-02-25 13:06:49
    Od: "Klemus" <j...@N...pl>

    > Ktorego listopada dokladnie ?
    > I jaki miales obrot?

    3 listopada obrót ponizej 20000 zl
    pozdrawiam
    Janusz

  • 4. Data: 2006-02-25 13:08:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@N...pl> napisal(a):

    > 3 listopada obrót ponizej 20000 zl

    No to jeśli nie podpadasz pod przypadek szczególny, to o ile do końca
    marca nie przekroczysz 20000 obrotu - nie musisz mieć kasy. Co potem -
    zobaczymy.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-02-25 15:28:33
    Od: "Klemus" <j...@N...pl>

    > No to jeśli nie podpadasz pod przypadek szczególny, to o ile do końca
    > marca nie przekroczysz 20000 obrotu - nie musisz mieć kasy. Co potem -
    > zobaczymy.

    A czy do tych 20000 zalicza sie całość obortów czy tylko sprzedaż osobą
    fizycznym?

  • 6. Data: 2006-02-25 15:43:33
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    > A czy do tych 20000 zalicza sie całość obortów czy tylko sprzedaż osobą
    > fizycznym?
    Osobom fizycznym nieprowadzącym działałanośc gospodarczej,pozdrawiam ania

  • 7. Data: 2006-02-25 15:48:56
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@N...pl> napisal(a):

    > A czy do tych 20000 zalicza sie całość obortów czy tylko sprzedaż osobą
    > fizycznym?

    Sprzedaż osobą fizycznym. :D

  • 8. Data: 2006-02-25 23:20:43
    Od: "Klemus" <j...@N...pl>

    > Sprzedaż osobą fizycznym. :D
    > --

    Dzieki bardzo, - Normalnie sie wstydze za te moje literówki :)
    Pozdrawiam
    janusz

  • 9. Data: 2006-02-26 19:50:09
    Od: "Exclusive" <f...@p...onet.pl>

    > No to jeśli nie podpadasz pod przypadek szczególny, to o ile do końca
    > marca nie przekroczysz 20000 obrotu - nie musisz mieć kasy. Co potem -
    > zobaczymy.
    > --
    A dlacze4go jak nie przekroczy 20.000 do marca?
    Chyba 40.000. 20.000 tyczy sie chyba tych co zakladali działalnośc w danym
    roku
    a jak mieli w poprzednim to w kolejnych latach maja limit 40.000 czy cos
    przeoczylem?
    Grzes

  • 10. Data: 2006-02-26 19:57:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <f...@p...onet.pl> napisal(a):

> [...]
    > roku
    > a jak mieli w poprzednim to w kolejnych latach maja limit 40.000 czy cos

    Prawdę mówiąc - nie wiem. Napisałem 20, bo się spieszyłem. Coś mi się
    wydaje, że w nowym rozporządzeniu było 20k ze względu na to, że
    obowiązuje taki krótki czas. Ale moge się mylić.