  • Data: 2005-04-18 07:59:17
    Temat: darowizna mieszkania - dziura w ustawie ???
    Od: "Slayer" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    takie mam małe pytanko odnośnie art1 16 utawy o podatku od spadków i
    darowizn, mianowicie:
    - dostaję w drodze darowizny mieszkanie spełniam warunki do zastosowania ulgi
    z art. 16 - nie płacę podatku od daowizny

    - sprzedaję to otrzymane w drodze darowizny mieszkanie - nie płace podatku
    dochodowego

    - dostaję w drodze darowizny przed upływem 0,5 roku od dnia sprzedaży kolejne
    mieszkanie - znowu spełniam warunki z art. 16 - znowu ulga, spełniam
    równocześnie warunki z art. 16 ust. 7

    - i tak sobie mogę w kółko dostawać, sprzedawać i pieniążki czyściutkie i bez
    żadnego podatku gromadzą się na moim koncie... mylę się ???? ;-)