  • 1. Data: 2002-08-10 11:39:58
    Temat: koszty w VAT-7
    Od: "ewis" <e...@i...pl>

    Witajcie,

    Do tej pory rachunki prowadziło mi biuro księgowe i oni wpisywali zakupy
    towarów handlowych do rubryki 53/54, a wszystkie pozostałe koszty (materiały
    biurowe, benzyna itp.) w rubrykę 55/56. W tym miesiącu sama wszystko
    zaksięgowałam, ale świetny program FAKT wszyściutkie koszty umieścił w
    rubryce 53/54 bez tego rozbicia które robili księgowi.

    Jak jest prawidłowo?
    Mam nadzieję, że ktoś mi odpowie przed poniedziałkiem........
    Pozdrawiam
    Kasia :-)))

  • 2. Data: 2002-08-10 12:39:53
    Temat: Re: koszty w VAT-7
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

> [...]
    > zaksięgowałam, ale świetny program FAKT wszyściutkie koszty umieścił w
    > rubryce 53/54 bez tego rozbicia które robili księgowi.

    Jeżeli nie masz sprzedaży zwolnionej to jest OK. Poczytaj opisy rubryk
    na formularzu.

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2002-08-12 09:35:01
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "ewis" <e...@i...pl> wrote in message news:3d54fbe3_2@news.vogel.pl...
> [...]
    >
    > Do tej pory rachunki prowadziło mi biuro księgowe i oni wpisywali zakupy
    > towarów handlowych do rubryki 53/54, a wszystkie pozostałe koszty

    Zaraz...zaraz..
    jaka "benzyna" ?
    ma Pani "ciezarowke" czy czyscila Pani benzyna extrakcyjna szyby ?

> [...]
    >
    > Jak jest prawidłowo?
    > Mam nadzieję, że ktoś mi odpowie przed poniedziałkiem........

    A po co przed poniedzialkiem ? urlop ?

    bo termin zlozenia deklaracji to 25..
    Prawidlowo to jest, pod warunkiem, ze nie bylo sprzeadzy zwolnionej i ze
    ta benzyna, to nie bylo "paliwo do samochodu osobowego"

  • 4. Data: 2002-08-12 12:02:48
    Od: "ewis" <e...@i...pl>

    Użytkownik "maup" <k...@m...in.tarnow.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli nie masz sprzedaży zwolnionej to jest OK. Poczytaj opisy rubryk
    > na formularzu.

    Dzięki, już wszystko wiem.....

    Pozdrawiam,
    kasia

  • 5. Data: 2002-08-12 12:02:57
    Od: "ewis" <e...@i...pl>

    > Zaraz...zaraz..
    > jaka "benzyna" ?
    > ma Pani "ciezarowke" czy czyscila Pani benzyna extrakcyjna szyby ?

    mam samochód osobowy, który wniosłam umową spółki cywilnej do tejże; i
    podobno w związku z tym faktem mogłam paliwo rozliczać normalnie - tak
    przynajmniej robiło to "świetne" biuro ATRIUM z Wwy z którego usług całe
    szczęście już zrezygnowałam....
    .....o.k. już sprawdziłam jak to jest z tą benzyną, chyba czeka mnie trochę
    korekt :-(((

    > A po co przed poniedzialkiem ? urlop ?
    > bo termin zlozenia deklaracji to 25..

    nie, ale w ciągu tygodnia moje dziecię jest zbyt absorbujące żeby trochę
    popracować, więc chciałam się trochę w tym bałaganie rachunkowym rozejrzeć w
    weekend...

    Pozdrawiam,
    Kasia