  • 1. Data: 2004-11-18 12:21:10
    Temat: nareszcie normalniej
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    Z przyjemnością skorzystałem z możliwości, jakie daje poniższy link:

    http://www.city.poznan.pl/mim/strony/msp/index.html?
    /msp/formularz/index.html

    Wreszcie trochę normalniej :-)

    Pozdrawiam
    Piotr A. Dybczyński

  • 2. Data: 2004-11-25 09:36:27
    Temat: Re: nareszcie normalniej
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    Nawiązując do niedawnego wątku o aktualizacji przedmiotu DG i konieczności
    podanie numerów PKD:

    1. Aktualizację zgłoszenia DG zrobiłem przez internet

    2. Wczoraj zadzwoniła pani z Urzędu Miasta, i zapytała, czy może dopisać
    jeszcze jedną pozycję do mojej listy mozolnie skopiowanej z PKD. Na moje
    zdziwienie wyjaśniła, że w Poznaniu przyjęto zasadę, iż skoro to tylko
    aktualizacja wymuszona wprowadzeniem obowiązkowych kodów PKD do zgłoszenia
    więc oni biorą wszystko co mieści się w dotychczasowym zgłoszeniu opisowym i
    szukają w jakich kodach to się mieści. W ten sposób ja też rozumowałem ale
    okazuje się, ze jeszcze mało. Miałem (jako dodatek do usług informatycznych)
    wpisane "szkolenia użytkowników" ale uznałem, ze mieszczą się w
    PKD:72.60.Z(Działalność związana z informatyką, pozostała). Pani
    jednak grzecznie poprosiła, czy mogę zaakceptować dopisanie działalności w
    ramach PKD:80.42.B(Kształcenie ustawiczne dorosłych i pozostałe formy
    kształcenia, gdzie indziej niesklasyfikowane). Argumentowała: dzięki temu nikt
    panu nie zarzuci, że to zmiana a nie aktualizacja, a tylko ta ostatnia jest za
    darmo! Ale może się pan nie zgodzić. Chyba się zgodzę :-)

    3.Zostałem zaproszony w konkretny dzień do konkretnego pokoju i stanowiska po
    odbiór zaświadczenia bez czekania w kolejce.

    W porównaniu z przypadkami opisywanymi wcześniej na tej liście,
    w Poznaniu jest jednak chyba normalniej.

    Pozdrawiam,
    Piotr A. Dybczyński

  • 3. Data: 2004-11-25 20:52:44
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    > W porównaniu z przypadkami opisywanymi wcześniej na tej liście,
    > w Poznaniu jest jednak chyba normalniej.

    ....brzmi jak bajka
    svobo z kielc

    a tak przy okazji: opłate skarbowa (100,00) za zgłoszenie dg to nalezy
    uiscic:
    1/ składajc wniosek o wpis do ewidencji dg??????
    2/ odbierajac zaświadczenie o wpisie do ewidencji dg ??????
    w kielcach miedzy 2/ - 1/ = 14 dni i ani dzień wcześniej
    pzdr.

  • 4. Data: 2004-11-26 10:41:58
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Thu, 25 Nov 2004 21:52:44 +0100 "svobo" <s...@n...pf.pl>
    pisze:

> [...]
    > 2/ odbierajac zaświadczenie o wpisie do ewidencji dg ??????
    > w kielcach miedzy 2/ - 1/ = 14 dni i ani dzień wcześniej

    W Poznaniu robi się to tak:

    http://bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/sprawa.html
    ?lmenu=sprawy&co=opis&sp_id=1733

    i dalej załatw przez internet...