  • 1. Data: 2006-08-17 09:19:38
    Temat: niepoprawna kwota przelewu do US.
    Od: "..::TOMi::.." <a...@i...pl>

    Witam!

    Jestem na ryczałcie. To mójd rugi miesiąc prowadzenia DG.

    Przez pomyłke za czerwiec przelałem do US kwotę 7,47zł (niewiedziałem jak
    się ją zaokrągla) teraz wiem, że powinno być to 7zł.

    Czy mam składać jakies korekty w związku z tą nadpłatą 47 groszy, czy
    zostawić to tak jak jest?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-08-17 20:13:40
    Temat: Re: niepoprawna kwota przelewu do US.
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    .::TOMi::.. napisał(a):
> [...]
    > się ją zaokrągla) teraz wiem, że powinno być to 7zł.
    >
    > Czy mam składać jakies korekty w związku z tą nadpłatą 47 groszy, czy

    Pozostaw tak jak jest, a przy najbliższej wpłacie dokonaj korekty i
    napisz stosowne pismo.

    Michał

  • 3. Data: 2006-08-17 21:11:11
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Mecenas wrote:

    > Pozostaw tak jak jest, a przy najbliższej wpłacie dokonaj korekty i
    > napisz stosowne pismo.

    A czy olanie nie jest "bezpieczniejszym" rozwiazaniem? Z tego co
    slyszalem, oni nie dochodza "nadplat" zwlaszcza takich groszowych.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 4. Data: 2006-08-17 22:57:06
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 17-08-2006 o 23:11:11 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał:

    > A czy olanie nie jest "bezpieczniejszym" rozwiazaniem? Z tego co
    > slyszalem, oni nie dochodza "nadplat" zwlaszcza takich groszowych.

    Ja miałem nadpłate, olałem i nic się nie stało

  • 5. Data: 2006-08-17 22:57:46
    Od: t <r...@o...pl>

    napisał:

    > A czy olanie nie jest "bezpieczniejszym" rozwiazaniem? Z tego co
    > slyszalem, oni nie dochodza "nadplat" zwlaszcza takich groszowych.

    A walnąłem sie na pare dyszek - w kolejnym miesiącu wyrównałem i tyle.