eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiodliczenie / wydatki na remont / bez posiadania mieszkania? › odliczenie / wydatki na remont / bez posiadania mieszkania?
  • Data: 2005-07-28 12:45:10
    Temat: odliczenie / wydatki na remont / bez posiadania mieszkania?
    Od: "Maciej Zywno" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem wlascicielem mieszkania. 15 sierpnia podpisuje umowe notarialna
    sprzedazy tego mieszkania. Caly czas mieszkam w innym mieszkaniu, ktore
    wynajmuje. W przyszlym roku przeprowadam sie do jeszcze innego mieszkania,
    ktore jest w trakcie budowy. (Zaplacilem developerowi juz za nie, ale obecnie
    nie jestem jego wlascicielem, tak? :)

    Do rzeczy: wiem, ze mozna odliczyc czesc wydatkow na remont mieszkania od
    podatku (plytki, parkiet itp. do nowego mieszkania, ktorego jeszcze nie ma :).
    Ale zeby odliczyc jakiekolwiek wydatki na remont musze chyba byc wlascicielem
    jakiegokolwiek mieszkania, tak? Wiec by za obecny rok moc odliczyc czesc
    wydatkiow na remont od podatku musze zakupic parkiet itp (ktory de facto
    bedzie wykorzystany w przyszlym roku, gdy zostanie zbudowane nowe mieszkanie)
    do 15 sierpnia czyli do czasu sprzedazy obecnie posiadanego mieszkania, tak?

    uff.. mam nadzieje, ze da sie zrozumiec moje pytanie :)
    pozdrawiam

    Maciek Zywno