  • 21. Data: 2023-09-19 12:33:58
    Temat: Re: permanentna inwigilacja
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Dla tzw. ludności wprowadzenie VAT oznaczało podwyżkę niemal wszystkiego o 19% z dnia
    na dzień.

    -----
    > Jak wprowadzali VAT to bardzo chcieliśmy być VATowcem bo VAT sprowadzał się do
    podatku obrotowego zapłaconego tylko na ostatnim

  • 22. Data: 2023-09-19 12:41:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ąćęłńóśźż,

    > Dla tzw. ludności wprowadzenie VAT oznaczało podwyżkę niemal
    > wszystkiego o 19% z dnia na dzień.

    Nieprawda.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2023-09-26 14:25:33
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    W produkcji była bardzo niska stawka, w usługach przeciętna, może przy sprzedaży
    detalicznej była wysoka.
    Dziś też gdy kupujesz drzwi to 23% vat, a jeśli w ramach usługi to 8%.
    Stawka przykładowo 0,5% obrotowego by Ciebie przewróciła?

    -----

  • 24. Data: 2023-09-26 14:28:03
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Niestety w szerokim zakresie prawda.

    -----

  • 25. Data: 2023-09-27 01:34:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ąćęłńóśźż,

> [...]
    > Dziś też gdy kupujesz drzwi to 23% vat, a jeśli w ramach usługi to 8%.
    > Stawka przykładowo 0,5% obrotowego by Ciebie przewróciła?

    Ale dlaczego państwo ma rezygnować z 23% na rzecz 0.5%?