  • 1. Data: 2003-07-13 18:05:27
    Temat: ubezpieczenie oc ac i nw
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam samochod prywatny nie wprowadzony do ŚT, ale użytkuje go w mojej DG. Mam
    w tym miesiacu termin ubezpieczenia. Tu pytanie. Czy OC, NW i AC wpisuje do
    kosztow eksploatacji samochodu, czy tylko AC i NW(dobrowolne)?.
    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2003-07-14 07:15:41
    Temat: Re: ubezpieczenie oc ac i nw
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 Jul 2003, Basia lub Damian wrote:

> [...]
    >+ kosztow eksploatacji samochodu, czy tylko AC i NW(dobrowolne)?.

    >ZASTRZEŻENIE<: nie jestem specjalistą samochodologiem.

    Ale dziwi mnie że nikt się jeszcze nie doczepił:
    1. dlaczego chcesz pominąć OC, skoro oczywistym jest iż ów koszt
    związany jest z samochodem ?
    2. Dlaczego chcesz włączyć do kosztów NW, skoro wiadomo że żadna
    część ciała ;> prowadzącego DG nie zalicza się do kosztów - a NW
    to ewidentnie ubezpieczenie *osobowe* ?

    To że rozliczasz za pomocą limitu kilometrów uznajemy za oczywiste ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-07-14 19:27:25
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    > 2. Dlaczego chcesz włączyć do kosztów NW, skoro wiadomo że żadna
    > część ciała ;> prowadzącego DG nie zalicza się do kosztów - a NW
    > to ewidentnie ubezpieczenie *osobowe* ?

    dla pewnosci zadzwonilem do US i tam upewnili mnie ze rozliczam wszystko OC,
    AC, NW, oczywiscie za pomoca limitu kilometrów ;), dzieki

    Pozdrowienia
    Damian

  • 4. Data: 2003-07-14 22:55:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Jul 2003, Basia lub Damian wrote:
    [...]
    >+ dla pewnosci zadzwonilem do US i tam upewnili mnie ze rozliczam wszystko
    >+ OC, AC,

    ...to jasne....

    >+ NW, oczywiscie za pomoca limitu kilometrów ;), dzieki

    Hm... Ktoś skomentuje ??
    ...znaczy, już skomentowali "in past time":
    http://groups.google.com/groups?as_q=nw&ie=ISO-8859-
    2&as_ugroup=*.podatki&lr=&as_drrb=b&as_mind=12&as_mi
    nm=5&as_miny=2001&as_maxd=14&as_maxm=7&as_maxy=2003&
    num=100&hl=pl

    ...a jak wypełnić tabelkę żeby google zapodał pytanie grupowiczów
    czy pytanie do US poszło "na papierze" będzie widać ;)

    pozdrowienia, Gotfryd