  • 1. Data: 2002-08-09 19:12:04
    Temat: vat za transakcje internetowe
    Od: Tomasz Dobek <t...@t...pl>

    Witam,

    Czy w Polsce trzeba placic podatek od transakcji internetowych ?
    Jak jest to w innych krajach ?
    Czy dochody uzyskane z internetu trzeba wpisywac do rozliczen corocznych
    ?
    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Dobek

  • 2. Data: 2002-08-11 18:54:23
    Temat: Re: vat za transakcje internetowe
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl>

    Użytkownik "Tomasz Dobek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak jest to w innych krajach ?
    > Czy dochody uzyskane z internetu trzeba wpisywac do rozliczen corocznych

    IMHO - Przeciez jezeli masz DG i sprzedajesz przez internet to tak samo
    jakbys mial
    sklep otwarty fizycznie wiec normalnie placisz VAT. Tym bardziej, ze osoba
    docelowa go zaplacila.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 3. Data: 2002-08-11 22:07:00
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Daniel/Dan/Sniegon <[nospam]dan@pf.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aj6bhv$cmh$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    > jakbys mial
    > sklep otwarty fizycznie wiec normalnie placisz VAT. Tym bardziej, ze osoba

    A nie ma znaczenia dla fiskusa i dla vatu jak sprzedajesz tylko co. Możesz
    sprzedawać na ulicy, w sklepie w internecie itp. NA wszystko jest 22% vatu
    za wyjątkiem wyłączonych rzeczy (7%, 0% , zwoln.). Chyba że jesteś zwolniony
    z VAT.
    Dochody ująć trzeba w dokumentacji, w pit miesięcznym i potem w rocznym.
    A masz w ogóle działalność?
    A w innych krajach to nie wiem. Dość mam polskich przepisów do nauki i
    innymi się mało już mogę interesować

    pozdr
    WS