  • 1. Data: 2003-05-31 16:04:06
    Temat: zadoscuczynienie
    Od: "Franciszek Jacek Maniurka" <f...@z...onet.pl>

    Ponioslem szkode na skutek bledu sedziego przy dokonywaniu wpisu hipoteki
    przymusowej w kwocie (40.000,00 + odsetki) w ksiege wieczysta. Po dlugich
    bojach wpis zostal sprostowany.
    Na moje żadanie Prezes Sadu Okregowego jest gotow wyplacic mi
    zadoscuczynienie. Sad prosi mnie
    o informacje na temat poniesionych kosztow. Nie mam rachunkow. Jak to
    udokumentowac? Wydatki obejmuja: porady prawne, koszty korespondencji,
    przejazdow i koszty leczenia. Czy wystarczy oswiedczenie o poniesionych
    wydatkach?
    Ewentualne sugestie prosze kierowac na adres prywatny: f...@z...onet.pl

  • 2. Data: 2003-05-31 20:30:07
    Temat: Re: zadoscuczynienie
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Franciszek Jacek Maniurka" <f...@z...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bbb0sv$sak$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ponioslem szkode

    Jaką szkodę ?

> [...]
    > o informacje na temat poniesionych kosztow. Nie mam rachunkow. Jak to
    > udokumentowac? Wydatki obejmuja: porady prawne

    Prawnicy nie wystawili faktury ?

    > koszty korespondencji,

    Pokwitowania z poczty na listy polecone ?

    > przejazdow

    Wg cenników przewóźników ?

    > i koszty leczenia.

    Lekarze tez nie wystawili ?

    Karol

  • 3. Data: 2003-06-01 20:51:12
    Od: "Yennifer" <y...@a...p>

> [...]
    > Wydatki obejmuja: porady prawne, koszty korespondencji,
    > przejazdow i koszty leczenia. Czy wystarczy oswiedczenie o poniesionych

    Koszty leczenia????
    Poniosles uszczerbek na zdrowiu? Hipoteka przygniotla ci noge?
    Czyste naciagactwo - a ja nie chce placic naciagaczom. Bo przeciez sedzia
    nie z wlasnej kieszeni bedzie placil odszkodowanie....

    --
    pozdr.
    Yenn