  • 31. Data: 2002-05-17 20:33:04
    Temat: Re: 0,30 PLN na FGSP - przelewac?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Zeznaję takoż, że w wyniku ostatniej dyskusji z udziałem
    > Cezarego F. ("Moment zaliczenia w KUP - np. odsetki, delegacja."
    > jakby kto szukał) niemal jestem przekonany, że DW jest
    > niezupełnie na miejscu... :(

    Oooo!
    Czyżbym Cię jednak przekonał?

    CEZ

  • 32. Data: 2002-05-18 07:12:58
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Korekta:

    On Fri, 17 May 2002, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    [...]
    >+ IMO dopisanie *znanego* i *prawidłowego* numeru do wydruku
    >+ dałoby się wytłumaczyć. Numer "z powierza" podchodzi...

    Miało być "z powietrza" !

    >+ hm... pod fałszowanie dokumentu ??
    [...]
    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 33. Data: 2002-05-18 07:18:00
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 May 2002, cef wrote:
    [...]
    >+ > Cezarego F. [...] niemal jestem przekonany, że DW jest
    >+ > niezupełnie na miejscu... :(
    >+
    >+ Oooo!
    >+ Czyżbym Cię jednak przekonał?

    Argumenty wyglądają na uzasadnione... a najbardziej
    spodobał mi się ten że mimo zastrzeżeń też wystawiasz DW :)

    >+ CEZ

    Oooo !
    Zmieniłeś adres, fryzurę i wzór podpisu ?? ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 34. Data: 2002-05-18 14:51:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Argumenty wyglądają na uzasadnione... a najbardziej
    > spodobał mi się ten że mimo zastrzeżeń też wystawiasz DW :)

    Ale z zupełnie innych przyczyn.
    Nie chcę, żeby w księgowości oglądali
    całe wyciągi (tak drukuję), zwłaszcza jak saldo
    duże, a ja mówię, że nie mogę dziś zapłacić :-))

    > Oooo !
    > Zmieniłeś adres, fryzurę i wzór podpisu ?? ;)
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Adres bez zmian,
    "fryzura" owszem,
    wzór podpisu też pozostał.

    Postanowiłem zrezygnować nawet z tego Cezary F.,
    bo po jakimś czasie podpisywania się imieniem i nazwiskiem
    zacząłem dostawać spam
    imienny, nawet na adres domowy zwykłą pocztą.

    CEZ