  • 11. Data: 2004-05-16 22:12:41
    Temat: Re: Absurdalne przepisy i procedura sprzedazy na "Zwroty VAT" ( zielone karty)
    Od: n...@o...pl

    > Tiaa, tira... Towarow kupowanych w sklepach (wiec z kilkoma handlowymi
    > marzami). O kosztach wprowadzenia na lewo do obrotu tira towaru nie wspomne.

    zywiscie ze nie w sklepach.. chyba kzdy zdrowo myslacy czlowiek jak hcce kupic
    duza ilosc towau to pojdzie do hurtowni....zresza zadko jest ze caly tir jest
    pakowany towarem z jednej hurtowni i z jednej branzy... Nie wiem czy
    widzieliscie np autokary z powyjmowanymi siedzeniami zladowane po dach towarem
    w ktorym jda swie osoby i kierowca i przejewoza towar jako turysci...

    Jesli Rosjnom tak sie bardziej oplaca to niech tak sobie robia...przynajmnijej
    rozija sie Polska gospodarka... Na niektorych przejsciach graicznych celnicy
    maja niepisany przepis ze powinni przepuszczac towar bez wiekszych problemow
    Ale gdy celnik bierze w lape a towar zostaje w Polsce..Osoba "wyworzaca" go
    odbiera VAT od US i sprzedaje bo zanizonych cenach to jest jak najbardzije
    zlodziejscto i przestepstwo...Niestety przy takiej procedurze jaka mamy trudne
    do wykrycia...
    > No to zarobiaj na tym.

    nie mam zamiaru