    From: Piotr <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Adres na FV - czy moze byc....
    Date: Wed, 10 Oct 2007 08:31:01 +0200

    Witam

    Prowadze dzialalnosc gospodarcza od roku,
    do tej pory Faktury VAT wystawialem z adresem zameldowania, ktory
    jednoczesnie byl adresem firmy. Teraz oprocz prowadzenia dzialalnosci
    w miejscu zamieszkania, mam lokal z innym adresem.

    Teraz w wpisie do ewidencji mam:
    Adres zakładu głownego:

    Adres nr 1
    Adres nr 2

    Oba adresy zglosilem jako rownorzedne i jest OK.
    Ale mam pytanie czy moge wystawiac FV z adrsem lokalu skoro jest
    zgloszony na rownych prawach jak adres zameldowania ?!
    Oczywiscie nazwa firmy i NIP beda takie same.
    Oba adresy sa w tym samym miescie, to ten sam US itd
    Wiec nie ma zadnej roznicy, poprostu wolal bym zeby na FV byl adres
    lokalu, a nie moj adres domowy....

    Otrzymalem sprzeczne informacje na ten temat czy moge tak robic czy
    nie, wiec chcialem uzyskac pomoc tutaj na grupie.

    Pozdrawiam serdecznie
    Piotr