  • 11. Data: 2004-03-17 21:19:03
    Temat: Re: Ale mnie dziś rano potraktowali w Gliwicach w US...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 17. marca 2004 02:05 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane tch:

    > dokładnie tak
    > w końcu biurwa bierze kasę to niech odpowiada za swoje czyny

    Dlatego nie udziela porad. Nie bierze pieniędzy za ich udzielanie. Wychodzi
    więc na moje.

    > to jest właśnie sk........wo, doić klienta z kasy a jak się pomyli to
    > jeszcze dowalić.

    Normalne. Urząd Skarbowy zajmuje się zbieraniem podatków.
    Uważasz, że np. policjant z drogówki ma cię szkolić z prowadzenia samochodu?
    Jak jedziesz źle, to mandat wlepi, ale z przepisami musisz być na bieżąco i
    tylko jego dobry humor może sprawić, że skończy się na pouczeniu zamiast
    mandatu.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2004-03-17 21:25:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 17. marca 2004 10:40 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane j23:

    > skarbowych,
    > od czego????? Od przetwarzania danych sa komputery,

    Na razie to nie ma elektronicznej wymiany danych i dane przetwarza się
    częściowo ręcznie.

    > Bardzo prosto. Informacja to: od darowizny nalezy sie tylt i tyle podatku,
    > wedlug takiej i takiej skali - a doradzanie: Moze pan zaplacic mniej
    > jesli..., mozemy zamiasta darowizny zrobic taki i tak... itp. itd.

    A to przepraszam, faktycznie takie informacje powinieneś uzyskać.