  • 31. Data: 2006-08-25 21:04:50
    Temat: Re: Allegro... Urzad Skarbowy - Kontrola?!
    Od: "--" <a...@g...com>

    Jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy, to dogadać się
    ze wszystkim którzy kupili te rzeczy, żeby zaprzeczyli temu
    gdyby US ich o to pytał. Namówić ich będzie łatwo, bo podatek
    2% obowiązuje obydwie strony transakcji. Jest tylko jedna
    trudność - jeżeli wpłaty za te rzeczy wpływały na konto
    bankowe, to nie ma jak się wyprzeć, niestety.

    Gdyby natomiast te transakcje odbywały się z "rączki do
    rączki" to można powiedzieć, że miały charakter fikcyjny,
    w celu zdobycia komentarzy.

  • 32. Data: 2006-08-26 08:51:56
    Od: "> Prezes Damian <" <e...@w...pl>

    Użytkownik "--"

    > Od takich transakcji należy zapłacić cło.
    > Skoro kupił pół roku temu, to i cło powinno być zapłacone
    > w tym czasie. US to sprawdzi na 100%.

    Ale nie ma cla od zakupow w Hiszpani czy Islandi.
    Mozliwosci skorygowania takich faktur zakupu - sa na dzien
    dzisiejszy poza zasiegiem naszych US...

    pozdr.

  • 33. Data: 2006-08-26 14:06:59
    Od: "--" <a...@g...com>

    Użytkownik "> Prezes Damian <" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie ma cla od zakupow w Hiszpani czy Islandi.
    > Mozliwosci skorygowania takich faktur zakupu - sa na dzien
    > dzisiejszy poza zasiegiem naszych US...

    To ciekawe, powiedz jeszcze jak zdobyć taki dokument z datą wsteczną?

  • 34. Data: 2006-08-26 14:45:09
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "--" <a...@g...com> napisał
    > To ciekawe, powiedz jeszcze jak zdobyć taki dokument z datą wsteczną?

    Prezes pewnie myślał o wydrukowaniu sobie takie faktury.
    EWa

  • 35. Data: 2006-08-26 16:36:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> napisal(a):

    > Użytkownik "--" <a...@g...com> napisał
    >
    > Prezes pewnie myślał o wydrukowaniu sobie takie faktury.

    Tia, i wkopaniu się jeszcze głębiej w szambo :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 36. Data: 2006-08-27 11:52:11
    Od: "> Prezes Damian <" <e...@w...pl>

    Użytkownik "--"
    > To ciekawe, powiedz jeszcze jak zdobyć taki dokument z datą wsteczną?

    mozliwosci sa, ale nie miejsce o tym mowic.
    Zawsze mozna towar nabyc na umowe kupna z jakims mieszkancem np. Dublina.
    Problem z glowy.

    W tym konkretnym przypadku gosciu musi udokumentowac, ze ma towar u siebie
    ponad pol roku.
    Kazde inne zabiegi skoncza sie dla niego kosztami.

    Pozdr.

  • 37. Data: 2006-09-17 03:56:24
    Od: Jolka<j...@i...net.pl>

    > Użytkownik "--"
    >
    > mozliwosci sa, ale nie miejsce o tym mowic.
    > Zawsze mozna towar nabyc na umowe kupna z jakims mieszkancem np. Dublina.
    > Problem z glowy.

    Czy takie rozwiazanie zalatwi sprawe ?
    Czemu akurat Dublina ?
    (jesli oczywiscie nie wszedl na VAT)