  • 1. Data: 2006-08-22 10:57:12
    Temat: Jak to jest z wyciagami bankowymi i DG na KPIR?
    Od: "and" <a...@g...pl>

    Witam

    Pytanie: czy przy DG na KPiR wpisujecie gdzies wyciagi bankowe?
    Czy wogole jest obowiazek posiadania wyciagow bankowych?
    Co z fakturami ktore maja adnotacje: "Platne przelewem", czy musze na
    potwierdzenie, ze je oplacilem zalaczac dowod przelewu z banku?
    Tak jakos mnie naszlo i pytam - prosze podzielcie sie doswiadczeniem.

    Pozdrawiam

    and

  • 2. Data: 2006-08-22 11:06:17
    Temat: Re: Jak to jest z wyciagami bankowymi i DG na KPIR?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    and wrote:

    > Pytanie: czy przy DG na KPiR wpisujecie gdzies wyciagi bankowe?

    Nie wpisuje wyciągów ale wpisuję odsetki i opłaty od rachunku.

    > Czy wogole jest obowiazek posiadania wyciagow bankowych?

    A czym chcesz dokumentować odsetki i prowizje? W niektórych bankach
    dawniej dawali noty obciążeniowe i uznaniowe. Nie wiem czy jeszcze
    zachował się jakis bank z notami. W bankach internetowych często
    zamiast miesięcznego wyciągu możesz drukować potwierdzenia dla
    pojedyńczych operacji dopisania odsetek lub pobrania prowizji. Ja np w
    mBnaku tak robię. Jest to trochę prostsze bo nie musisz wyszukiwac
    właściwych operacji w długim wyciągu.

    > Co z fakturami ktore maja adnotacje: "Platne przelewem", czy musze na
    > potwierdzenie, ze je oplacilem zalaczac dowod przelewu z banku?

    A to zależy czy rozliczasz podatek kasowo czy memoriałowo. Dla
    "kasowego" wypdałoby miec jakiś dowód na datę zapłaty. W "memoriale" do
    celów podatkowych nie ma potrzeby potwierdzeń.

  • 3. Data: 2006-08-23 06:52:59
    Od: "and" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A czym chcesz dokumentować odsetki i prowizje?

    Konto mam na 0% - wiec odsetek brak, a oplat (prowizji) zadnych tez nie ma.
    Ew. raz na jakis czas za przelew - ale moge tej zlotowki nie wciagac w
    koszty:)

    and

  • 4. Data: 2006-11-17 16:10:25
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Andzie, z ciekawosci - gdzie takie konta gospodarcze sa - ze zero odsetek i
    oplat?

    Byc moze to ratunek dla mnie, jakos te 25 zl za konto miesiecznie to za
    duzo, jak dla poczatkujacego DG.

  • 5. Data: 2006-11-17 21:39:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Nov 2006, doktorynka wrote:

    > Andzie, z ciekawosci - gdzie takie konta gospodarcze sa - ze zero
    > odsetek i oplat?

    W mBanku zero opłat już nie jest, bo są opłaty za "normalne" przelewy
    (w tym na konta w banku, w tym na własne konto osobiste), ale
    przelewy do ZUS i US są za darmo.
    Polecam uwadze :)

    > Byc moze to ratunek dla mnie, jakos te 25 zl za konto miesiecznie

    O żesz... to musi być konto dla "poważnych przedsiębiorców" :)
    W "marmurku"?
    W takim układzie lepsze może być Inteligo - ~4 zł/mc plus odczuwalne
    opłaty za ZUS i US, ale chyba TYLE nie uzbierasz... :)
    No a bankomatów PKO BP jak mrówków po całym kraju...

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2006-11-17 22:58:23
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 17-11-2006 o 22:39:04 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

> [...]

    Albo Lukasz, 3 miesiace za darmo, potem 17zl i przelewy za friko
    albo 0zl i przelewy za 2zl bodajze

  • 7. Data: 2006-11-20 20:45:47
    Od: "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>

    Proponuję Inteligo (prywatne, z ustawionym możliwym debetem 2000zł i kartą -
    koszt miesięczny 1,98zł) i Volkswagen Bank firmowe (prowadzenie konta 0zł,
    obowiazkowy token 36zł/rok). Pieniazki wpłacasz do Inteligo w okienku PKO BP
    bez opłat, robisz przelew do VW (99gr niezaleznie od kwoty przelewu). A z VW
    płacisz wszystko bez opłat.