  • 1. Data: 2002-04-28 21:27:40
    Temat: Allegro po raz kolejny...
    Od: "Gregry" <g...@p...onet.pl>

    Temat pojawial sie juz tutaj, podobnie zreszta jak na forum Allegro, ale nie
    udalo mi sie wylowic jednoznacznej odpowiedzi.

    Jak wyglada sprawa z podatkiem od zyskow z Allegro przy sprzedazy rzeczy:

    - uzywanych (zdaje sie, ze starszych niz 6 miesiecy)
    - nowych

    zakladajac, ze nie prowadze DG i nie mam innego zrodla dochodu. Z tego co mi
    sie obilo o uszy, to istnieja tez jakies graniczne sumy, od ktorych trzeba
    juz cos oddac kochanemu US.

    Mam nadzieje na wyczerpujaca i wyjasniajaca wszystkie watpliwosci odpowiedz
    :)

    --
    ### Z pozdrowieniami,
    ### Gregry