  • 1. Data: 2002-01-14 10:02:21
    Temat: Amortyzacja skanera - jak szybko?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Proste pytanie - 14.000zl netto, profesjonalny skaner.

    Jak dlugo musze go amortyzowac?

    --
    studio QbA Jakub Jewuła
    skanowanie filmów do 6x9cm - www.skanowanie.com.pl

  • 2. Data: 2002-01-14 15:16:07
    Temat: Re: Amortyzacja skanera - jak szybko?
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Mon, 14 Jan 2002 11:02:21 +0100, "Jakub Jewuła"
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >Proste pytanie - 14.000zl netto, profesjonalny skaner.
    >
    >Jak dlugo musze go amortyzowac?

    Ma to jakieś SWW/PKWiU?

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2002-01-14 15:22:49
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ma to jakieś SWW/PKWiU?

    A czort wie - sprzet komputerowy po prostu (chiba)?
    VAT 22% jesli to cos znaczy.

  • 4. Data: 2002-01-14 15:25:26
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Sprawdzilem - brak takowego.

  • 5. Data: 2002-01-14 16:48:14
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Jan 2002, Sławomir Dšbrowski wrote:

> [...]
    >+ <b...@s...com.pl> wrote:
    >+
    >+ >Proste pytanie - 14.000zl netto, profesjonalny skaner.

    A nie musi "wchodzić w skład zestawu" (komputerowego) ?
    Pewnie jest to mniej "samodzielne" urządzenie niż
    drukarka sieciowa, więc w świetle przytoczonego tu kiedyś
    wyroku NSA (nt. zwykłej drukarki)...
    Na DG OF załapałoby się wtedy na 30%*2 liniowo - nie wiem
    czy OsobyPrawne też tak mogą (pani z biura podatkowego
    usiłowała mnie przekonać do metody degresywnej -:], może
    to wynika właśnie z braku metody liniowej przyspieszonej
    przy OP ? {nie czytałem UoPDoOP, nie bić !})

    >+ Sławomir Dąbrowski

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-01-14 17:31:38
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A nie musi "wchodzić w skład zestawu" (komputerowego) ?

    Jest podlaczany do kilku komputerow - jak wypadnie ;)
    Wszystkie komputery sa dawno zamortyzowane...

  • 7. Data: 2002-01-14 17:31:49
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1v4j5$dgh$...@d...ceti.com.pl...

    > Jest podlaczany do kilku komputerow - jak wypadnie ;)
    > Wszystkie komputery sa dawno zamortyzowane...

    To sie ciesz. Dolacz do najdrozszego i szybciutko Ci sie ten skaner
    zamortyzuje.

    Karol

  • 8. Data: 2002-01-14 17:35:28
    Temat: Odp: Amortyzacja skanera - jak szybko?
    Od: "Magda" <u...@w...pl>

    Zwiększasz wartość zestawu komuterowego i amortyzaujesz taką stawką jak
    komputer!
    ______________________________

    Użytkownik Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1ua8k$luu$...@d...ceti.com.pl...

  • 9. Data: 2002-01-14 18:29:59
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > To sie ciesz. Dolacz do najdrozszego i szybciutko Ci sie ten skaner
    > zamortyzuje.

    Moge prosic o rozwiniecie?

  • 10. Data: 2002-01-14 19:51:44
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Zwiększasz wartość zestawu komuterowego i amortyzaujesz taką stawką jak
    > komputer!

    Komputer byl zamortyzowany jednorazowo!
    Skaner tez?