  • 21. Data: 2007-10-26 09:34:12
    Temat: Re: Angielski za darmo, czyli 100% zwrotu kosztow?
    Od: "L.S." <i...@n...pl>

    > Uparty klient.
    > Chce zwrotu i już, nie przyzna się od kogo i dlaczego.
    >
    > Chyba dalsza dyskusja jest zbędna.....

    Dlaczego niebo jest niebieskie, a piasek żółty?
    Skoro kolego masz rację (dziękuję raz jeszcze za podjecie tematu) to daj mi
    na to jakis paragraf/punkt.
    Jestem mlodym przedsiebiorca a juz nie raz "udało mi sie" "przeplacic"
    dlatego poruszam temat.

    Przypominam ze od kilku dni nie ma juz IV RP i czarne nie jest białe....
    Dlatego jak masz pewną informacje to ja potwierdz czyms, ew. napisz na jakim
    portalu moge sie tego doszukiwac.
    Dziekuje

    P.S. Warto byc upartym.

    --
    pozdrawiam

    Łukasz

  • 22. Data: 2007-10-26 09:35:14
    Temat: Re: Wzór księgi (było: Angielski za darmo, czyli 100% zwrotu kosztow?)
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 11:33:16 +0200, Tristan napisał(a):

    > A gdzie jest ten nowy wzór?
    > I co grozi za stosowanie starego? (mam program ze starym i do tego nie
    > korzystam z żadnych limitowanych reklam, tylko towar handlowy i KUP.

    a tu masz:
    http://podatki.pl/akty/260803.htm

    logowanie - ale bezpłatne,
    Można starym, jeśli mnie pamięć nie myli do końca roku :)

    --
    pozdrawiam,
    Jagna

  • 23. Data: 2007-10-26 09:35:57
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    L.S. wrote:

    > Nie nie , chodzi mi o dowolnie wybrany kurs w dowolnie wybranej szkole
    > jezykowej.

    Takie rzeczy to tylko w Erze ...

    Piotrek

  • 24. Data: 2007-10-26 09:42:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    L.S. pisze:

> [...]
    > na to jakis paragraf/punkt.
    > Jestem mlodym przedsiebiorca a juz nie raz "udało mi sie" "przeplacic"

    Czy jeżeli podam dowód na nieistnienie przepisu przyznającego taki
    zwrot, to w zamian udowodnisz mi, że dookoła słońca nie krąży malutki,
    niewidzialny dla teleskopów, niebieski porcelanowy czajniczek?

    ps
    aluzja, znak że tracę cierpliwość, wiecie co potem....

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 25. Data: 2007-10-26 10:00:52
    Od: "L.S." <i...@n...pl>

    > Czy jeżeli podam dowód na nieistnienie przepisu przyznającego taki zwrot,
    > to w zamian udowodnisz mi, że dookoła słońca nie krąży malutki,
    > niewidzialny dla teleskopów, niebieski porcelanowy czajniczek?

    O czajniczku powiedziałeś Ty, i jakbyś porobił zdjęcia satelitarne to myślę
    że byśmy Ci wszyscy uwierzyli'=_

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 26. Data: 2007-10-26 10:18:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jagna w <news:1m08odwczht79$.149jtyskulv5o.dlg@40tude.net>:

    > Można starym, jeśli mnie pamięć nie myli do końca roku :)

    No jak to, ja przed wejściem w życie rozporządzenia zmieniającego założyłem
    księgi odpowiednio na 1 stycznia 2008 i 2009 ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 27. Data: 2007-10-26 10:48:35
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "L.S." <i...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego niebo jest niebieskie, a piasek żółty?
    > Skoro kolego masz rację (dziękuję raz jeszcze za podjecie tematu) to daj
    > mi na to jakis paragraf/punkt.

    Mam Ci dawać punkt dowodzący że coś tam (nie wiadomo co) nie istnieje? ;-)
    Jak musi Ci wystarczyć odpowiedź Maddy - uznaj sprawę za udowodnioną.

  • 28. Data: 2007-10-26 10:55:45
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia 26 Oct 2007 10:18:11 GMT, 'Tom N' napisał(a):

    > No jak to, ja przed wejściem w życie rozporządzenia zmieniającego założyłem
    > księgi odpowiednio na 1 stycznia 2008 i 2009 ;-)

    Chuligan ;)

    Ale pytanie było bardzo na miejscu, bo są podatnicy, którzy prowadzą księgę
    za pomocą długopisu, w gotowych drukach i kpir się kończy, ostatnia kartka
    wypełniona...
    To co - muszą kupić nowy wzrór? ;>
    Mogą, ale nie muszą

    --
    pozdrawiam,
    Jagna

  • 29. Data: 2007-10-26 16:16:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 26 października 2007 11:35
    (autor Jagna
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1m08odwczht79$.149jtyskulv5o.dlg@40tude.net>):

    > Można starym, jeśli mnie pamięć nie myli do końca roku :)

    Szkoda, bo fajny program mam i do moich potrzeb w sam raz, a trzeba będzie
    szukać innego :(

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 30. Data: 2007-10-26 16:53:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tristan w <news:fft3sl$29f$1@news.onet.pl>:

> [...]
    > wasz znak: <1m08odwczht79$.149jtyskulv5o.dlg@40tude.net>):

    > Szkoda, bo fajny program mam i do moich potrzeb w sam raz, a trzeba będzie

    W celu?

    <q>
    3. Podatnik posługujący się programem komputerowym, który nie zapewnia
    wydrukowania księgi, według wzoru określonego w załączniku nr 1, jest
    obowiązany założyć księgę, o której mowa w § 2 ust. 1. Po zakończeniu
    miesiąca należy sporządzić wydruk komputerowy zawierający podsumowanie
    zapisów za dany miesiąc i wpisać do odpowiednich kolumn księgi sumy
    miesięczne wynikające z tego wydruku.
    </q>

    Taki problem przepisać kilka sum? ;-)

    --