  • 31. Data: 2007-10-26 20:21:38
    Temat: Re: Wzór księgi (było: Angielski za darmo, czyli 100% zwrotu kosztow?)
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 26 października 2007 18:53
    (autor 'Tom N'
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > Taki problem przepisać kilka sum? ;-)

    Przy moich wpisach to niewiele więcej jest wpisów :D
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 32. Data: 2007-10-26 20:39:26
    Temat: Re: Angielski za darmo, czyli 100% zwrotu kosztow?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 26 października 2007 11:42
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <ffsd3o$hdf$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > ps
    > aluzja, znak że tracę cierpliwość, wiecie co potem....

    E, przecie się już przyznał, że troll, olać go i tyle.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 33. Data: 2007-10-29 06:32:59
    Od: "L.S." <i...@n...pl>

    > E, przecie się już przyznał, że troll, olać go i tyle.

    Takie teksty smialo miedzy buty mozesz sobie wlozyc.
    Nie masz ochoty lub czasu to nie pisz, nie pomagaj, nikogo natomiast nie
    musisz wyzywac i obrazac.
    Cos co dla Ciebie jest oczywiste dla wielu jest nie zrozumiale, stad bylop
    moje pytanie i watpliwosci.
    Tyle...

    --

    Łukasz

  • 34. Data: 2007-10-29 09:05:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 29 października 2007 07:32
    (autor L.S.
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fg3usq$5at$1@atlantis.news.tpi.pl>):

> [...]
    > musisz wyzywac i obrazac.
    > Cos co dla Ciebie jest oczywiste dla wielu jest nie zrozumiale, stad bylop

    No ale Ty nie pytasz, ty specjalnie obrażasz grupowiczów i zgrywasz debila.
    Zadano Ci kilka pytań w celu rozeznania sytuacji, na które to pytania
    unikasz odpowiedzi powtarzając w kółko teksty o tym, jacy jesteśmy źli...

    Przyszedłeś z _prośbą_ o pomoc, a nie żądaniem.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 35. Data: 2007-11-03 08:21:50
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 29 Oct 2007 07:32:59 +0100, L.S. napisał(a):

    > Cos co dla Ciebie jest oczywiste dla wielu jest nie zrozumiale, stad bylop
    > moje pytanie i watpliwosci.

    Dlatego zalecane jest korzystanie z usług biura doradztwa podatkowego - ty
    się tym lepiej nie zajmuj. Mam nadzieję że swój biznes potrafisz prowadzić
    o wiele lepiej niż czytać odpowiedzi z tej grupy i je zrozumieć. Bo jeżeli
    nie to ..... szybciutko znajdziesz się na liście z RUPie.

  • 36. Data: 2007-11-03 22:47:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Nov 2007, Artur wrote:

    > Dlatego zalecane jest korzystanie z usług biura doradztwa podatkowego

    Niby tak.
    Ale powyższe też może być różnie rozumiane, i nie każdy zaraz łapie że
    idzie o doradcę który "na papierze", z ubezpieczeniem itp. zawrze umowę.
    Nie chce mi się szukać postów bodaj Lateta, który parę lat temu zapodał
    jak miał serię "księgowych" których zmieniał w miarę jak czytał ustawy
    i komentarze na grupie, a włos mu się stosownie jeżył ;)
    Po takim doświadczeniu niektórzy dochodzili do wniosków przeciwnych: że
    jak już iść siedzieć, to lepiej za WŁASNE błędy :)
    Osobiście polecam coś pośredniego: konsultacje u doracy.
    Taka "akcja" dobrze robi i lamerowi świadomemu, i lamerowi nieświadomemu,
    czyli komuś kto poczytał i myśli że już wszystkie rozumy pożarł.
    Jak zaczynałem i polazłem pierwszy raz, to oberwałem "z marszu" wstępnym
    pytaniem: "a remanent początkowy, to w tej KPiR gdzie pan wpisał??"
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2007-11-04 13:45:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 3 listopada 2007 23:47
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0711032341150.3548@athlon64>):

    > Osobiście polecam coś pośredniego: konsultacje u doracy.

    Tyle, że LS jest oporny na dorady. Zakłada z góry że doradzający jest dupa
    za krzaka, nie lubi go i złośliwie mówi rzeczy inne niż powinien.
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 38. Data: 2007-11-04 13:47:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > Osobiście polecam coś pośredniego: konsultacje u doracy.

    Tyle, że LS jest oporny na dorady. Zakłada z góry że doradzający jest dupa
    zza krzaka, nie lubi go i złośliwie mówi rzeczy inne niż powinien.
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 39. Data: 2007-11-04 13:58:05
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 04-11-2007 o 14:47:58 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > dupa
    > zza krzaka, nie lubi go i złośliwie mówi rzeczy inne niż powinien.

    Panowie, spokojnie, jeszcze się okaże że L.S. jest np orientacji
    artystycznej
    i zostaniecie oskarżeni o ****fobię ;) A to w eurosojuzie powoli się staje
    ciężkim przestępstwem

  • 40. Data: 2007-11-04 13:59:30

    Dnia 04-11-2007 o 14:58:05 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

    > Panowie

    i Panie ofkors ;)

    < Błagam o nieskazywanie za seksizm czy inny *izm, tudzież inną *bię >