  • 11. Data: 2006-06-02 18:34:00
    Temat: Re: Apel
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:2nT36scjrIhclN34.chopin@akson.sgh.waw.pl>
    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> pisze:

    > Czyli ma zapłacić za prowadzenie ksiąg, wtedy będzie odpowiadać na
    > pytania związane z prowadzeniem ksiąg. To nie jest to samo, co
    > doradztwo podatkowe.

    A w którym miejscu swego apelu Maddy napisała, że nie udziela prywatnych
    porad czy konsultacji w zakresie doradztwa_podatkowego_?
    Napisała jedynie, że nie udziela konsultacji na priva, bo nie ma takich
    uprawnień.
    Jeśli ktoś oczekuje takich konsultacji, to niech jej zleci prowadzenie ksiąg
    i zapłaci.
    A ja po prostu zażartowałam pytając, czy jeśli się jej zapłaci, to owe
    uprawnienia się pojawią.
    Mały i niewinny żart wykazujący brak logiki w wypowiedzi, a mnie już prawie
    żywcem pożarto.

    > Ale wiesz, że w prawie jedno słówko ("lub czasopisma") może wszystko
    > zmienić? :)

    Owszem, ale to rozmowa na gruncie półprywatnym, a nie rozprawa sądowa :)

    --
    Nixe

  • 12. Data: 2006-06-02 18:39:34
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:591542270.20060602192036@pik-net.pl>
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> pisze:

    > Na pewno sie myliłaś. Prowadzenie ksiąg a doradztwo podatkowe to dwie
    > różne sprawy, różniące się m.in. wymaganymi uprawnieniami.

    Przeczytaj moją wypowiedź do Piotra Kucharskiego i wskaż mi proszę, w którym
    miejscu swego apelu Maddy napisała, że nie udziela konsultacji w zakresie
    doradztwa_podatkowego_.

    > Szanuj Maddy

    To polecenie służbowe? ;-)
    Z zasady nie szanuję ludzi, którzy a priori nie szanują mnie. Nawet jeśli
    posiadają dużą wiedzę i zasługi.
    Nie zrobiłam niczego, co pozwoliłoby Maddy potraktować mnie tak, jak mnie
    potraktowała (nie pierwszy zresztą raz).
    Po prostu zażartowałam sobie. Nawet jej nie obraziłam.
    A moja kolejna wypowiedź była już tylko odpłaceniem się pięknym za nadobne.

    > bo wniosła ona na grupę dużo dobrego.

    Ale to nie oznacza, że wolno jej wgniatać ludzi obcasem w ziemię bez żadnego
    powodu.

    --
    Nixe

  • 13. Data: 2006-06-02 19:08:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Nixe,

    Friday, June 2, 2006, 8:39:34 PM, you wrote:

    [...]

    > Z zasady nie szanuję ludzi, którzy a priori nie szanują mnie.

    Nie przypominam sobie, żeby to Maddy Cię zaatakowała. Trolujesz już tak
    przerażająco, że pozostaje mi tylko przestać dokarmiać.

    [...]

    > Ale to nie oznacza, że wolno jej wgniatać ludzi obcasem w ziemię bez
    > żadnego powodu.

    Tobie wolno?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2006-06-03 00:11:40
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    Nixe napisał(a):

    > Owszem, ale to rozmowa na gruncie półprywatnym, a nie rozprawa sądowa :)

    Witam
    Przypomniał mnie się stary dowcip (lata 70/80 ?).
    Rozmowa naukowców USA i ZSRR o technice.
    Dyskusja przeplatana przykładami o wyższości jednej techniki nad drugą.
    Zakończenie :
    (ZSRR) A u was to murzynów biją.
    I tak jakoś skojarzyło mnie się to z obecną dyskusją.

    Pozdrowienia dla wszyskich (a w szczególności dla Maddy)
    Andrzej

  • 15. Data: 2006-06-04 09:43:25
    Od: "grzes" <k...@w...pl>

    > Nie przypominam sobie, żeby to Maddy Cię zaatakowała. Trolujesz już tak
    > przerażająco, że pozostaje mi tylko przestać dokarmiać.

    Nixe pozwolila sobie na zart, ktory nie zostal dobrze przyjety i pomimo
    zaslug Maddy wypada jednak wykazac obiektywizm, a tlumaczenia Nixe w zadnym
    slowie nie pasuja do definicji trolowania

    pozdrawiam
    grzess

  • 16. Data: 2006-06-05 07:03:42
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Dnia 6/4/2006 11:43 AM, Użytkownik grzes napisał:

    > .... pomimo
    > zaslug Maddy wypada jednak wykazac obiektywizm....

    Lepsza jest wazelina...

  • 17. Data: 2006-06-13 11:00:33
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    > Nie przypominam sobie, żeby to Maddy Cię zaatakowała. Trolujesz już tak
    > przerażająco, że pozostaje mi tylko przestać dokarmiać.

    najwyrazniej RoManie myslisz ch*** zamiast glowa ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot