  • 1. Data: 2006-06-02 06:09:27
    Temat: Duplikat faktury
    Od: "Maciejka" <f...@n...pl>

    Przy rozliczaniu wydatków w maju stwierdziłem, że nie posiadam faktury
    zakupu towarów handlowych z dnia 18 kwietnia. Nie była ona w ogóle
    księgowana. Poprosiłem kotrahenta o duplikat. Właśnie go otrzymałem. Jak i
    kiedy go wpisać do rej.zakupu VAT i KPiR. Czy korygować kwiecień, czy mogę
    zaksięgować z datą otrzymania tzn.w maju.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-07 11:50:20
    Temat: Re: Duplikat faktury
    Od: "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl>

    Użytkownik "Maciejka" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kiedy go wpisać do rej.zakupu VAT i KPiR. Czy korygować kwiecień, czy mogę
    > zaksięgować z datą otrzymania tzn.w maju.

    zgodnie z datą z jaką był wystawiony duplikat
    "Duplikat z dnia...." i jak to maj to w maju

  • 3. Data: 2006-06-07 12:04:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Maciejka wrote:

> [...]
    > Jak i kiedy go wpisać do rej.zakupu VAT i KPiR. Czy korygować
    > kwiecień, czy mogę zaksięgować z datą otrzymania tzn.w maju.

    KPiR może być kwiecień, maj lub czerwiec
    VAT w dacie otrzymania duplikatu.

  • 4. Data: 2006-06-07 13:42:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Maciejka wrote:
> [...]
    > księgowana. Poprosiłem kotrahenta o duplikat. Właśnie go otrzymałem.
    > Jak i kiedy go wpisać do rej.zakupu VAT i KPiR.

    Zaraz, zaraz - wpisałeś chociaż cokolwiek do KPiR z chwilą
    otrzymania towaru?