-
1. Data: 2004-12-29 21:06:35
Temat: Artykuly biurowe - problem z remanentem.
Od: "PK" <a...@p...onet.pl>
Od poltora miesiaca prowadze mala firme na ryczalcie i mam nastepujacy problem -
pokupowalem troche rzeczy biurowych typu koszulki, koperty, skoroszyty, ryzy
papieru itp. odliczylem sobie za nie vat i nie wiem jak to uwzglednic w
ksiegowosci - na koniec roku musze zrobić remanent i nie wiem czy mam to
wpisywac czy nie do remanentu ? Jeśli nie wpisze to musze chyba jakoś zaznaczyć
że te rzeczy nie "wyparowały" a nie wiem jak.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Podatki
-
Działka w spadku lub darowiźnie czy sprzedaż działki i przekazanie pieniędzy? Jakie obowiązują podatki i co jest korzystniejsze?
-
Wakacje przedsiębiorcy a koszty firmowe - co i kiedy można odliczyć?
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania
-
KSeF 2.0: firmy będą miały tylko 4 miesiące na testy nowego systemu e-Faktur