  • 1. Data: 2005-06-28 09:10:21
    Temat: Auto z Niemiec - podatek
    Od: "Waldi" <n...@m...pl>

    Witam,

    Zamierzam sprowadzic kilka samochodow z Niemiec jako ze chce na nich zarobic
    musze to "przepuscic" przez moja firme.
    Czy moge odsprzedac komus, prywatnie auto bez oplacania akcyzy, VAT 25?
    Fajnie by bylo gdyby ktos podal jak wogole cala ta procedure przejsc zgodnie
    z prawem i bez katastrofy dla portfela, slyszalem cos o VAT marzach ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-28 09:45:29
    Temat: Re: Auto z Niemiec - podatek
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Zamierzam sprowadzic kilka samochodow z Niemiec jako ze chce na nich zarobic
    > musze to "przepuscic" przez moja firme.

    Przede wszystkim najpierw zarejestruj je na siebie.