  • 1. Data: 2005-06-27 18:48:33
    Temat: i znów ten temat [ZUS]
    Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl>

    Witam,

    ZUS przesłał mi "ankietę" (odpowiedzi jakie mam udzielić to: TAK/NIE),
    której to wypełnieniem warunkuje [...] w przypadku nienadesłania .... sprawa
    wypłaty zasiłku chrobowego nie zostanie rozpatrzona[...]

    Pytanie w związku z tym mam takie:
    Na wszystkie odpowiadam NIE - tak się klasyfikują i co dalej (bo nie
    napisano) czy się kwalifikuję czy też nie do wypłaty zasiłku?? Okres
    chrobowy po ustaniu stosunku pracy wynosi 36dni.

    Dzięki za podpowiedzi na grupę lub na @ :-))

    WP

    PS
    Te pytania z oświadczenia to:
    1. Czy złożyłem wniosek o emeryt/rent
    2. Cy mam ustalone prawo emerytalne z tyt. niezdolności do pracy
    3. Czy kontynuuję/podjąłem dz. zarobkową
    4. Czy jestem uprawniony do zasiłku dla bezrob./świadcz. przedemeryt. - tu
    zakładam, że NIE jestem ale czy mam rację?????????
    5. Czy jestm uprawniony do dodatku szkoleniowego/stypendium/...