  • 1. Data: 2006-01-09 17:24:04
    Temat: Auto z kratka a odliczenie VAT.
    Od: "Jelcyn" <m...@p...fm>

    Witam.
    Chcialbym wziasc w leasing auto, autko posiada homologacje na ciezarowe,
    zarejesterowane w roku 2005 w maju. Pan od leasingu mowi ze
    najprawdopodobniej nie bede mogl odliczyc calego VAT ale nie jest tego
    pewien, bo nie wie jak sa traktowane auta ktore uzyskaly homologacje przed
    wejsciem nowej ustawy i zostaly wczesniej zarejestrowane. Jak z tym jest?
    Moze mi ktos pomoc?

    pzdr
    Jelcyn

  • 2. Data: 2006-01-09 18:05:46
    Temat: Re: Auto z kratka a odliczenie VAT.
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Jelcyn" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > pewien, bo nie wie jak sa traktowane auta ktore uzyskaly homologacje przed
    > wejsciem nowej ustawy i zostaly wczesniej zarejestrowane.

    Nie ma znaczenia - traktowane jak osobowe.
    Do 60% zwrotu VAT - nie więcej niż 6000 zł.

  • 3. Data: 2006-01-09 19:21:00
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Cavallino <k...@...pl>
    w wiadomości <news:dpu8m5$hj$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Użytkownik "Jelcyn" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nie ma znaczenia - traktowane jak osobowe.

    A dlaczego nie jak inne o DMC <= 3.5t? ;)

    No i pytanie dodatkowe, czy ust. 4 nie dotyczy pojazdów "w leasingu"?
    Wyszło mi, że nie dotyczy :/ Ładnie załatwili "furgony" dostawcze...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2006-01-09 19:25:04
    Od: "Jelcyn" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jelcyn" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Nie ma znaczenia - traktowane jak osobowe.
    > Do 60% zwrotu VAT - nie więcej niż 6000 zł.

    A odliczenie VAT od paliwa? Czy to oznacza ze ci co mieli wczesniej auta z
    kratka nie moga teraz odliczyc VAT od paliwa?

    pzdr
    Jelcyn

  • 5. Data: 2006-01-09 21:42:54
    Od: Grzegorz Prędki <n...@s...com>

    > A odliczenie VAT od paliwa? Czy to oznacza ze ci co mieli wczesniej auta z
    > kratka nie moga teraz odliczyc VAT od paliwa?

    Jesli nei spelnia nowych warunkow to nie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-01-10 20:07:57
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Jelcyn" <m...@p...fm> napisał w wiadomości news:

    > A odliczenie VAT od paliwa? Czy to oznacza ze ci co mieli wczesniej auta z
    > kratka nie moga teraz odliczyc VAT od paliwa?

    Jeśli TERAZ nie spełniają wzoru na ciężarówkę to nie.