  • 1. Data: 2009-08-18 17:49:14
    Temat: BOK pewnej firmy napisał @mail:
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    "Z przykrością informujemy, iż w miesiącu sierpniu 2009 r. wskutek błędu,
    polegającego na pobraniu niepoprawnych danych wejściowych, zostały
    wydrukowane i wysłane do Państwa nieprawidłowe Faktury, zawierające dane za
    miesiąc czerwiec 2009 r.
    Uprzejmie prosimy o zniszczenie otrzymanej wcześniej Faktury.
    Poprawna Faktura, zawierająca rozliczenie za miesiąc lipiec 2009 r.,
    przesłana zostanie do Państwa do końca bieżącego tygodnia. Przepraszamy za
    powstałe niedogodności, wyrażamy gotowość do podjęcia wszelkich starań,
    mających na celu eliminację negatywnych skutków zaistniałej sytuacji. "

    Mają tam księgowych w tej S.A., czy to oddolna inicjatywa?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 2. Data: 2009-08-18 17:59:45
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    'Tom N' wrote:

    > zostały wydrukowane i wysłane do Państwa nieprawidłowe Faktury,
    > Mają tam księgowych w tej S.A., czy to oddolna inicjatywa?

    Może uznali, że ich nie wystawili?
    Zostały tylko wydrukowane i wysłane :-).

  • 3. Data: 2009-08-18 18:14:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w <news:h6eqpl$1st$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Może uznali, że ich nie wystawili?
    > Zostały tylko wydrukowane i wysłane :-).

    Tak sie zastanawiam, czy odpisać im, że w związku z "wyrażamy gotowość do
    podjęcia wszelkich starań, mających na celu eliminację negatywnych skutków
    zaistniałej sytuacji." chciałby obserwować (wraz z osoba towarzyszącą)
    komisyjne zniszczenie wszelkich kopii wspomnianej Faktury :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2009-08-20 18:45:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Aug 2009, 'Tom N' wrote:

    > Uprzejmie prosimy o zniszczenie otrzymanej wcześniej Faktury.

    Co to za jacy?
    Interesuje mnie z p. widzenia możliwości, że do US też posłali :>

    pzdr, Gotfryd