  • 1. Data: 2009-08-18 18:03:16
    Temat: najprostrzy program do prowadzenia sprzedazy towaru handlowego
    Od: "Lukas" <q...@o...pl>

    Szukam mega prostego programu( sprzedaje dziennie ok 5 rzeczy), kotry bedzie
    mi zapisywal faktury z towarem, abym mogl sobie zdefiniowac grupy towarowe,
    np. nabiał, alkohol itp. , abym mogl zrobic remanent na konkretny dzien i
    sprawdzic co mi z jakiej faktury zeszlo, itp. itd., fajnei jakby pracowal z
    kasa fiskalna lub czytnikiem kodów kreskowych

    Mam subieketa GT, ale to jest po porstu kombajn i dla mnie mega
    nieprzejrzysty program, a z kolei panowie z pomocy technicznej malo
    uprzejmi jesli chodzi o pomoc i ciezko sie z nimi dogadac...

    Macie cos godnego polecenia?

  • 2. Data: 2009-08-18 22:27:37
    Od: "Adam.O" <s...@n...pl>

    W wiadomości:h6er02$27c$...@n...news.neostrada.pl,
    Lukas <q...@o...pl> pisze:
> [...]
    > fajnei jakby pracowal z kasa fiskalna lub czytnikiem kodów kreskowych
    >
    > Mam subieketa GT, ale to jest po porstu kombajn i dla mnie mega

    A Mikrosubiekt ci nie wystarczy?
    Myślę, że spełnia wszystkie twoje wymogi.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2009-08-19 11:54:50
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Lukas" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieprzejrzysty program, a z kolei panowie z pomocy technicznej malo
    > uprzejmi jesli chodzi o pomoc i ciezko sie z nimi dogadac...

    dumpingowiec.pl

    dumpingowiec.pl/setup_dumpingowiec_beta.exe (tu jest wersja rozbudowana,
    lada dzien bedzie do niego uaktualniona instrukcja)

    pozdrawiam