  • 1. Data: 2004-10-26 06:55:26
    Temat: Błagam. Czy sprzedając usługi do UE osobie fizycznej mogę być nievatowcem.
    Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,

    Bardzo proszę Was o pomoc. Sprzedaję oprogramowanie (licencje)
    między innymi do UE. Jestem nievatowcem.

    Studiuję art. 113 ustwy o podatku od towarów i usług i utrzymuję
    się w przekonaniu, że mogę być nievatowcem. Jednak być może
    sprzedaż wewnątrzwspólnotowa jest obarczona jakimiś dodatkowymi
    przepisami.

    Boję się, że omijam jakąś kwestię i stąd proszę was o pomoc.

    Dzisiaj mam w tej sprawie spotkanie w skarbówce i chcę być
    jakoś przygotowany. Spadło to na mnie jak grom z jasnego nieba.

    Dziękuję,
    Konrad