  • 1. Data: 2004-10-26 06:56:04
    Temat: Błagam. Czy sprzedając usługi do UE osobie fizycznej mogę być nievatowcem
    Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,

    Bardzo proszę Was o pomoc. Sprzedaję oprogramowanie (licencje)
    między innymi do UE. Jestem nievatowcem.

    Studiuję art. 113 ustwy o podatku od towarów i usług i utrzymuję
    się w przekonaniu, że mogę być nievatowcem. Jednak być może
    sprzedaż wewnątrzwspólnotowa jest obarczona jakimiś dodatkowymi
    przepisami.

    Boję się, że omijam jakąś kwestię i stąd proszę was o pomoc.

    Dzisiaj mam w tej sprawie spotkanie w skarbówce i chcę być
    jakoś przygotowany. Spadło to na mnie jak grom z jasnego nieba.

    Dziękuję,
    Konrad

  • 2. Data: 2004-10-31 23:49:42
    Od: "auto.ok" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4798.00000032.417df503@newsgate.onet.pl...
> [...]
    >
    > Dzisiaj mam w tej sprawie spotkanie w skarbówce i chcę być
    > jakoś przygotowany. Spadło to na mnie jak grom z jasnego nieba.

    No i jak bylo?
    Jurek