  • 1. Data: 2007-09-28 12:17:55
    Temat: Błędna faktura
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    VATowiec na zwolnieniu podmiotowym dostał fakturę zakupu towarów handlowych
    bez całej firmy(tylko imię i nazwisko) oraz bez NIP-u. Najwyraźniej
    sprzedawca potraktował to jako sprzedaż dla zwykłego Kowalskiego.
    O ile imię i nazwisko jest w 100% wystarczające, o tyle NIP przy sprzedaży
    na firmę
    powinien być. Czy w takim układzie nota korygująca może być, czy trzeba
    fakturę korygującą wytargać?

  • 2. Data: 2007-09-28 12:39:59
    Temat: Re: Błędna faktura
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    t...@o...pl pisze:
> [...]
    > sprzedaży na firmę
    > powinien być. Czy w takim układzie nota korygująca może być, czy trzeba

    A co to jest "VATowiec na zwolnieniu podmiotowym" (???) bo próżno takiej
    figury szukać w przepisach.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2007-09-28 12:42:17
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości news:

    > A co to jest "VATowiec na zwolnieniu podmiotowym" (???) bo próżno takiej
    > figury szukać w przepisach.

    A jak określisz kogoś, kto nie przekroczył kwoty wolnej od podpadnięcia pod
    VAT?

  • 4. Data: 2007-09-28 12:52:16

    Dnia 28-09-2007 o 14:42:17 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > A jak określisz kogoś, kto nie przekroczył kwoty wolnej od podpadnięcia
    > pod VAT?

    Wyszedł mi potworek językowy, z drugiej strony tak jak pisze Cavallino
    - podatnik VAT zwolniony to też podatnik VAT