eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBrak PIT-11 › Brak PIT-11
  • Data: 2014-08-25 08:44:12
    Temat: Brak PIT-11
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Z końcem roku 2012 zakończyłem pracę w pewnej firmie (przejęcie firmy i
    likwidacja stanowiska pracy).
    Pensję za grudzień 2012 roku otrzymałem w styczniu 2013.
    PIT-11 za 2012 otrzymałem prawidłowo - nie uwzględniał wypłaty ze stycznia
    2013 za grudzień 2012.
    W roku 2014 liczyłem na PIT-11 za rok 2013.
    Zacząłem się o niego upominać u "nowego-byłego" pracodawcy w lutym 2014
    roku.
    W marcu (już po terminie!) odebrałem błędnie wystawiony PIT-11 obejmujący
    wypłaty z 2012 i 2013 roku.
    Zgłosiłem ten fakt pracodawcy i dostałem obietnicę wysłania prawidłowego.
    Takie obiecanki trwały do końca kwietnia 2014, kiedy to na email dostałem
    liczby, które miałem wpisać do odpowiednich rubryk w swoim zeznaniu
    podatkowym.
    W zeznaniu podatkowym za rok 2014 ująłem ten dochód, na podstawie tych
    podanych liczb, ale cały czas nie dostałem poprawionego druku PIT-11.
    Cały czas słyszę wymówki - "mamy kilku pracowników o tym samym nazwisku,
    księgowość przejęła firma zewnętrzna, itd."
    Kończy mi się powoli cierpliwość, bo o ile rozliczyłem się prawidłowo, to
    nie mam dokumentów, na podstawie których to zrobiłem i w razie kontroli z US
    nie będę mógł poprzeć tego odpowiednimi dokumentami.
    Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
    Jak uzyska prawidłowo wystawiony PIT-11?
    Pozdrawiam.
    WOJO

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1