  • 11. Data: 2015-03-13 16:36:42
    Temat: Re: Brak danych o kraju klienta
    Od: j...@g...com

    W dniu piątek, 13 marca 2015 16:20:45 UTC+1 użytkownik m napisał:

    > Nie sądze żebyś znalazł takiego.
    >
    > Ja na przykład bałbym się być takim pośrednikiem, bo brałbym na siebie
    > ryzyko związane z twoim biznesem (a przecież Ciebie nie znam i nie wiem
    > co za biznes prowadzisz). W związku z tym, musiałbym brać od Ciebie
    > sowitą prowizję I solidnie Cię prześwietlić zanim bym z tobą wszedł w
    > taki układ.
    >
    > p. m.

    W przypadku płatności SMS są tacy pośrednicy, np. Zong:

    https://www.zong.com

  • 12. Data: 2015-03-14 14:19:39
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2015-03-13 12:28, j...@g...com pisze:

> [...]
    klientami ostatecznymi,
    > no ale mi zależy na innych płatnościach (wymienione wyżej karta płatnicza, itd.).

    Fastspring podaje w regulaminie, że działa jako reseller, biorąc na
    siebie rozliczanie unijnego vatu. Tylko prowizję sobie potrącają coś
    koło 6-9% (zależnie od kwoty). W każdym razie możesz ich sprawdzić :)
    Andrzej
    www.radom.city

  • 13. Data: 2015-03-16 12:25:33
    Od: j...@g...com

    W dniu sobota, 14 marca 2015 14:19:31 UTC+1 użytkownik ajt napisał:

> [...]
    > siebie rozliczanie unijnego vatu. Tylko prowizję sobie potrącają coś
    > koło 6-9% (zależnie od kwoty). W każdym razie możesz ich sprawdzić :)

    Brzmi ciekawie, ale znajomy mówił mi, że można skorzystać z ich usług jeżeli
    sprzedaje się coś w formie pliku (np. exe, czy pdf), a ja sprzedaję "przedmiotowy
    wirtualne" ze sklepu, który jest wewnątrz darmowej gry umieszczonej na stronie www.
    Czy w moim przypadku mógłbym skorzystać z Fastspring?

  • 14. Data: 2015-03-16 12:28:27
    Od: j...@g...com

    W dniu piątek, 13 marca 2015 02:17:28 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
    > Dodaj do gry konieczność określenia kraju na etapie rejestracji lub
    > najpóźniej w momencie gdy w grę wchodzą finanse. To już będzie jeden z
    > dwóch wymaganych dowodów, czyli połowa sukcesu. Adres IP to wyłącznie
    > poszlaka, wystarczy jakieś proxy czy TOR i masz fałszywe dane.
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Warto też pamiętać, że klienci mogą wpisywać nieprawidłowy kraj (a zważywszy, że
    większość moich klientów to dzieci, jestem pewien, że byłby spory odsetek takich
    przypadków), więc raczej nie jest to pewniejsza metoda od adresu IP.

  • 15. Data: 2015-03-16 15:54:26
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2015-03-16 12:25, j...@g...com pisze:

> [...]
    sprzedaje się coś w formie pliku
    > (np. exe, czy pdf), a ja sprzedaję "przedmiotowy wirtualne" ze sklepu, który jest

    Mają też coś co określają jako "in-app purchases" i "embedded store sdk"
    do tego, ale nie testowałem i nie wiem, z czym i jak to się daje
    zintegrować :)
    Andrzej
    www.radom.city