  • 1. Data: 2003-11-25 19:59:27
    Temat: CZY WPISUJE W KOSZTY ???
    Od: "M." <m...@w...pl>

    Kpir. Zasady ogolne. Czy moge wynagrodzenie
    pracownikowi (1/4 etatu) wpisac w koszty? Ktora skladke
    moge wpisac? A ktora mi nie wolno? Prosze o krotkie wyjasnienie. Dziekuje.

    M.

  • 2. Data: 2003-11-25 22:50:04
    Temat: Re: CZY WPISUJE W KOSZTY ???
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym M. napisał(a):
    > Kpir. Zasady ogolne. Czy moge wynagrodzenie
    > pracownikowi (1/4 etatu) wpisac w koszty? Ktora skladke
    > moge wpisac? A ktora mi nie wolno? Prosze o krotkie wyjasnienie. Dziekuje.

    Wynagrodzenie brutto w kol.13

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 3. Data: 2003-11-25 22:56:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello M.,

    Tuesday, November 25, 2003, 8:59:27 PM, you wrote:

    > Kpir. Zasady ogolne. Czy moge wynagrodzenie
    > pracownikowi (1/4 etatu) wpisac w koszty?

    Możesz. Brutto.

    > Ktora skladke moge wpisac?

    Połowę składki emerytalnej, połowę rentowej, wypadkową, Fundusz Pracy
    i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl