  • 1. Data: 2003-11-25 18:20:18
    Temat: wyslanie deklaracji VAT,POMOCY!!!
    Od: "dominik" <d...@o...pl>

    witam,
    myslalem,ze urzad skarbowy jest do 17ej,ale okazalo sie,ze dzis do 16ej.
    czy moge deklaracje vat wyslac poczta i czy bedzie wtedy obowiazywala data
    stempla pocztowego?
    w koncu wysle ja 25ego,wiec teoretycznie nie przekrocze terminu.
    bardzo prosze o pomoc przed mniej wiecej 23.30,zebym zdazyl wyslac jeszcze
    dzis.
    z gory dziekuje za odpowiedzi.
    pozdrawiam,
    dominik

  • 2. Data: 2003-11-25 18:37:39
    Temat: Re: wyslanie deklaracji VAT,POMOCY!!!
    Od: "Marcin Ciemny" <m...@W...z.pl>

> [...]
    > czy moge deklaracje vat wyslac poczta i czy bedzie wtedy obowiazywala data

    Mozesz. Nalezy tylko wyslac poleconym i zachowac dowod nadania. Ja swoja
    deklaracje bede wysylal jutro priorytetem. Mam nadziej, ze jeden dzien
    spoznienia nie pociagnie za soba wielkich konsekwencji :-/

    Pozdrawiam!
    Marcin

  • 3. Data: 2003-11-25 19:51:10
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    Użytkownik "Marcin Ciemny" <m...@W...z.pl> napisał w wiadomości

    > Mozesz. Nalezy tylko wyslac poleconym i zachowac dowod nadania. Ja swoja
    > deklaracje bede wysylal jutro priorytetem. Mam nadziej, ze jeden dzien
    > spoznienia nie pociagnie za soba wielkich konsekwencji :-/

    odpowiedz bardzo poprawna (masz czas do g. 24)
    ale wysylanie jutro to bardzo KIEPSKI pomysl....
    na Twoim miejscu znalazlbym jednak urzad pocztowy

    (nie zlozenie w terminie - kara + brak mozliwosci
    odliczenia podatku naliczonego...)

    pozdr. Darek SP2BZW

  • 4. Data: 2003-11-25 20:04:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Dariusz Stefan napisał:

    > (nie zlozenie w terminie - kara + brak mozliwosci
    > odliczenia podatku naliczonego...)

    Poprosze podstawe prawna twierdzenia że spóźniona deklaracja VAT-7
    pozbawia prawa do odliczenia VAT naliczonego.

    Niektórzy spali od półtora roku, jak widac...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-11-25 20:38:29
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    > Poprosze podstawe prawna twierdzenia że spóźniona deklaracja VAT-7
    > pozbawia prawa do odliczenia VAT naliczonego.
    > Niektórzy spali od półtora roku, jak widac...

    możliwe, że spałem... ale nie ćwiczyłem jeszcze skutków
    nie złożenia w terminie... :) a rzeczywiście coś mi się
    kojarzy jakaś nowela lub orzeczenie NSA ?

    pozdr. Darek SP2BZW

    P.S. mam nadzieję, że nie kwestionujesz możliwości
    ukarania za brak zachowania terminu ?
    bo jeżeli i to przespałem to pójdę się zastrzelić !
    (po co składam zawsze w terminie ?...)

  • 6. Data: 2003-11-25 20:45:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

> [...]

    > nie złożenia w terminie... :) a rzeczywiście coś mi się
    > kojarzy jakaś nowela lub orzeczenie NSA ?

    Przegooglaj grupe, było pare razy tłumaczone.
    Nie chce mi się po raz setny powtarzać.

    Za niezachowanie terminu złożenia każdej deklaracji mozna zostac
    ukaranym. Tu przepisy zawsze były jednoznaczne.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-11-25 21:24:29
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    > Przegooglaj grupe, było pare razy tłumaczone.
    > Nie chce mi się po raz setny powtarzać.

    wcale nie musisz się powtarzać
    i "goglować" nie muszę, po prostu wysyłam w terminie...

    > Za niezachowanie terminu złożenia każdej deklaracji mozna zostac
    > ukaranym. Tu przepisy zawsze były jednoznaczne.

    to chociaż tego nie przespałem...

    Darek

  • 8. Data: 2003-11-25 22:28:20
    Od: "Marcin Ciemny" <m...@W...z.pl>

    > Za niezachowanie terminu złożenia każdej deklaracji mozna zostac
    > ukaranym. Tu przepisy zawsze były jednoznaczne.

    Chmmm... no dobrze, tylko jak? Jaki rodzaj kary wchodzi tutaj w gre?

  • 9. Data: 2003-11-25 22:45:39
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    > Chmmm... no dobrze, tylko jak? Jaki rodzaj kary wchodzi tutaj w gre?

    Hmmm... !
    kodeks karno-skarbowy czyli "widełki" zależne od uznania (widzimisię)
    ja teraz tego nie będę sprawdzał a Tobie radzę wyjazd na pocztę...

    Darek SP2BZW

  • 10. Data: 2003-11-25 22:52:44
    Od: "Marcin Ciemny" <m...@W...z.pl>

    > Hmmm... !
    > kodeks karno-skarbowy czyli "widełki" zależne od uznania (widzimisię)
    > ja teraz tego nie będę sprawdzał a Tobie radzę wyjazd na pocztę...

    To troche niewykonalne, gdyz najblizsza jest 20km stad, a ja niedosc ze
    jestem chory to jeszcze brak mi transportu (inaczej dawno bym to zrobil) :-/
    Zrobie to jutro i niech tam sie dzieje co chce. A tak nawiasem, to czy
    odpowiedzialby mi ktos na moje pytania zadane 4 topici nizej.... Z gory
    dziekuje.

    Pozdrawiam!
    Marcin