  • 1. Data: 2003-11-25 19:09:38
    Temat: Pytanie o odliczenie od podatku za 2003 - oprogramowanie
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    Witam.

    Jestem informatykiem, pracuje na etacie, a niezaleznie od tego w ostatnim roku
    mialem kilka umow o dzielo na wykonanie serwisow www.
    Planuje w grudniu kupic program macromedia flash (jakies 2400 zł brutto)
    i moje pytanie brzmi: czy moge odliczyc zakup tego programu od podatku za 2003
    rok? Użytkowanie tego programu wiąże się przede wszystkim z wykonywaniem w
    przyszłości serwisów www w ramach umów o dzieło.
    Czy jest mozliwosc odliczenia 19% kwoty zakupu (nie wiecej niz coś 400 zł) w
    najblizszym zeznaniu podatkowym - Pit-O ???
    Jesli mogę odliczyc to czy na fakturze za program wymagany jest moj numer NIP?
    Proszę o odpowiedź czy takie odliczenie jest zgodne z prawem.
    Z góry dziękuje i pozdrawiam
    Maciek