  • 1. Data: 2003-12-30 13:39:16
    Temat: CZY ZAPŁACĘ PODATEK??
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Właśnie robię stwierdzenie nabycia spadku( domu) po ojcu ,który zmarł
    1993r.Jest nas 3 rodzeństwa i matka.Wszyscy w nim mieszkają i nikt nie ma
    własnego mieszkania.Pani w US nie chciała mi podać jakiejkolwiek infor.na
    temat wysokości podatku,który będziemy musieli(bądź nie) zapłacić, kiedy sąd
    wyda postanowienie.
    Ziemia,na której stoi dom zapisana była na ojca.Prawdopodobny podział to 50
    % -matka +1/4 każdy.
    Dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2003-12-30 23:05:25
    Temat: Re: CZY ZAPŁACĘ PODATEK??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Dec 2003, Mała wrote:

> [...]
    >+ temat wysokości podatku,który będziemy musieli(bądź nie) zapłacić, kiedy sąd

    Są kwoty zwolnione. Przejrzyj groups.google na okoliczność
    podatku od spadku - od wartości *domu* może zależeć ile będzie
    zwolnione od podatku. AFAIR (ale głowy nie dam !) nie dotyczy
    to działki !
    Zwróć uwagę na posty wskazujące że po zgłoszeniu wartości
    spadku warto wymusić na US sprawdzenie wyceny... :)

    pozdrowienia, Gotfryd