  • 21. Data: 2008-04-15 06:56:24
    Temat: Re: Certyfikat kwalifikowany
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maddy wrote:

    > Masz całkowitą rację. Może. Przecież cały czas usiłujemy Ci to
    > wytłumaczyć. Byle kto może, byle tylko ZUS mógł zidentyfikować kto to był.

    przecież napisałem w pierwszym poście, że jak może podpisać papierowy i
    jest okay, to może też elektroniczny.
    Nigdzie ani przez moment nie twierdziłem, że nie może.

  • 22. Data: 2008-04-15 08:27:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    witek pisze:

    > przecież napisałem w pierwszym poście, że jak może podpisać papierowy i
    > jest okay, to może też elektroniczny.
    > Nigdzie ani przez moment nie twierdziłem, że nie może.

    Ale papieru podpisanego prze kowalskiego z budki z piwem ZUS nie przyjmie.
    Elektronicznie przyjmują wszystko.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl