  • 1. Data: 2002-06-28 18:32:32
    Temat: Clo kontrachenta zagranicznego
    Od: "ralf78" <r...@b...pl>

    Witam,

    kontynuujac troche temat umieszczony przeze mnie wczesniej dotyczacy
    eksportu oprogramowania za granice, chcialabym spytac czy moglby mi ktos
    powiedziec jak wyglada sytuacja z drugiej strony. To znaczy ile zaplaci
    niemiec, ktory kupi ode mnie oprogramowanie warte na przyklad
    10000zl...?????

    pozdrawiam,

    rafal

  • 2. Data: 2002-06-29 13:41:29
    Temat: Re: Clo kontrachenta zagranicznego
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    zaplaci
    > niemiec, ktory kupi ode mnie oprogramowanie warte na przyklad

    To zależy jaką fakturę wystawisz :-))
    A jeśli myślisz o jakimś cle, to podaj
    kod taryfy celnej, który mógłby mieć
    zastosowanie.

    Pzdr
    CEZ

  • 3. Data: 2002-06-29 19:02:47
    Od: "ralf78" <r...@b...pl>

    Musze powiedziec, ze nie znam sie na tym i dlatego zadnego kodu taryfy
    celnej nie znam i nie podam...przynajmniej narazie
    A fakture przyjmijmy na 10000zl (2500$)

    pozdrowionka

    Użytkownik cef <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afkddl$50o$...@n...tpi.pl...