  • 1. Data: 2008-06-10 09:13:06
    Temat: Co mozna zrobic z nazwiskiem Klienta...
    Od: prefi <p...@g...pl>

    Na marginesie poprzedniej "dyskusji" dot. ochrony danych
    osobowych, w ktorej niektorzy wywodzili, ze firma
    wystawiajaca i przysylajaca bylemu Klientowi faktury rzekomo
    nie przetwarza danych osobowych, bo (he, he) musialaby
    zarejestrowac swoj zbior danych osobowych...

    Polecam publikacje w "Rzepie":

    1/ Co mozna, a czego nie mozna zrobic z nazwiskiem klienta?
    http://www.rp.pl/artykul/146445.html

    2/ Dane osobowe trzeba chronic
    http://www.rp.pl/artykul/145991.html

  • 2. Data: 2008-06-10 09:33:32
    Temat: Re: Co mozna zrobic z nazwiskiem Klienta...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "prefi" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Klientowi faktury rzekomo nie przetwarza danych osobowych, bo (he, he)
    > musialaby zarejestrowac swoj zbior danych osobowych...

    Chyba nie zrozumiałeś co do Ciebie mówili.

    > Polecam publikacje w "Rzepie":
    >
    > 1/ Co mozna, a czego nie mozna zrobic z nazwiskiem klienta?
    > http://www.rp.pl/artykul/146445.html

    No to sam czytaj zanim napiszesz, cytuję z powyższego tekstu:

    "Są wyjątki

    Nie wszystkie zbiory podlegają rejestracji. Wyjątki wymienia art. 43 ust. 1
    ustawy. Te, które mogą dotyczyć przedsiębiorców, to przetwarzane wyłącznie w
    celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości
    finansowej (np. listy wynagrodzeń pracowników, zbiory rachunków i faktur
    VAT), powszechnie dostępne (np. dane z książek telefonicznych), przetwarzane
    w zakresie drobnych bieżących spraw życia codziennego (np. lista pracujących
    w tym samym budynku, którzy mogą do niego wchodzić itp.).

    Jeżeli chodzi o przetwarzanie danych osób reprezentujących firmy, z którymi
    przedsiębiorstwo lub organizacja utrzymują kontakty (np. dostawcy,
    kooperanci), to zbiory ich danych nie podlegają rejestracji w związku z
    zasadą jawności obrotu gospodarczego. "

  • 3. Data: 2008-06-11 08:02:32
    Od: prefi <p...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Użytkownik "prefi" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba nie zrozumiałeś co do Ciebie mówili.

    takich ...... jak ty ciezko zrozumiec. udaje sie to tylko
    lekarzom specjalistom

  • 4. Data: 2008-06-11 08:05:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > takich ...... jak ty ciezko zrozumiec. udaje sie to tylko lekarzom
    > specjalistom

    Tyle że ja do Ciebie nic nie mówiłem.
    PLONK WARNING