  • 1. Data: 2008-06-09 10:57:55
    Temat: Podatek od nieruchomsci a wynajem mieszkan
    Od: Mikeon <m...@i...pl>

    Witam!

    Mam takie pytanie:

    Czy jezeli prowadze dzialalnosc gospodarcza, polegajaca na wynajmie
    mieszkan (pod cele mieszkalne), to obowiazuje mnie nizsza, czy wyzsza
    stawka podatku od nieruchomosci?

    Innymi slowy, czy mieszkania, ktore wynajmuje, podpadaja pod 2.a czy
    2.b z ponizszego linka:

    http://www.um.warszawa.pl/v_syrenka/ratusz/podatki_n
    ieruchomosci.php

    --
    Michal

  • 2. Data: 2008-06-10 19:59:03
    Temat: Re: Podatek od nieruchomsci a wynajem mieszkan
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Jun 2008, Mikeon wrote:

> [...]
    > stawka podatku od nieruchomosci?
    >

    > Innymi slowy, czy mieszkania, ktore wynajmuje, podpadaja pod 2.a czy

    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatkach
    -i-oplatach-lokalnych-1_2_34.html
    +++
    Art. 1a
    1. Użyte w ustawie okreœlenia oznaczajš:
    [...]
    3) grunty, budynki i budowle zwišzane z prowadzeniem działalnoœci
    gospodarczej - grunty, budynki i budowle będšce w posiadaniu
    przedsiębiorcy lub innego podmiotu prowadzšcego działalnoœć
    gospodarczš, z wyjštkiem budynków mieszkalnych oraz gruntów
    zwišzanych z tymi budynkami, [...]
    ---

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-06-11 07:37:56
    Od: w...@g...com

    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatkach
    -i-oplatach-lokalnych-1_2_34.html
    > +++
    > Art. 1a

    Dziekuje bardzo.

    --
    Michal

  • 4. Data: 2008-06-16 08:34:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To nie jest takie proste, zalezy komu wynajmujesz.
    JaC

    -----