  • 1. Data: 2004-01-07 08:26:18
    Temat: Co na fakturze VAT?
    Od: "Grzegorz Witek" <g...@b...onet.pl>

    Witam,

    Prowadzę jednoosobową DG i jestem płatnikiem VAT.
    Zastanawiam się, czy fakturę wystawioną na moje imię i nazwisko, adres i NIP
    mogę potraktować tak samo, jak wystawioną na firmę tzn. odliczyć VAT i
    zaksięgować jako koszt do KPiR? Czy faktura "na firmę" musi zawierać również
    nazwę firmy, wpisaną w zgłoszeniu do ewidencji działalności?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-01-08 00:12:04
    Temat: Re: Co na fakturze VAT?
    Od: "Carlosky" <karwowski@[spam]plusnet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Witek" <g...@b...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy faktura "na firmę" musi zawierać również
    > nazwę firmy, wpisaną w zgłoszeniu do ewidencji działalności?

    nie musi, najwazniejsze jest imie i nazwisko

    pozdrawiam,

    carlosky
    www.freefly.pl