  • 11. Data: 2005-03-29 12:18:25
    Temat: Re: Co robić z zepsutym sprzętem komputerowym
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Za złotówkę, mówisz? To ja chętnie.

    Oooo, to jeśli pokryjesz przesyłke to się dogadamy.
    Niech pomyślę - to na dzień dobry pójdzie:
    - XT 4MHz, 512kB RAM, 20MB HDD z monitorem MDA(bursztyn), on sie już raczej
    nie odpali, cena 1PLN,
    - 386SX 33MHz, 4MB RAM, bez HDD za to z FDD 5,25", bez monitora - raczej się
    powinien odpalić, cena 1PLN.
    Kurier powinien przewieźć ów złom za jakieś 30PLN (poczta pewnie nie
    taniej).
    To jak, ciągle zainteresowany?

    PawełZ

  • 12. Data: 2005-03-29 13:16:21
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <d2bhb5$fo2$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bozoo" <...@...com> wrote:

> [...]
    > powinien odpalić, cena 1PLN.
    > Kurier powinien przewieźć ów złom za jakieś 30PLN (poczta pewnie nie

    Aaa, znaczy koledze się gdzieś zero omsknęło? Zamiast "kupiłem 2 lata
    temu" miało być "20 lat temu"?

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 13. Data: 2005-03-29 13:27:13
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Aaa, znaczy koledze się gdzieś zero omsknęło? Zamiast "kupiłem 2 lata
    > temu" miało być "20 lat temu"?
    Heh, w jednym z wymienionych zero, w drugim jedynka.
    Jeśli chodzi o te "nowsze" to... jak na razie jeszcze służą bo muszą
    choć wcale się do swojej roboty nie nadają.

  • 14. Data: 2005-03-29 20:39:08
    Od: " nocnyMarek" <n...@W...gazeta.pl>

    Bozoo <...@...com> napisał(a):

> [...]
    się
    > powinien odpalić, cena 1PLN.
    > Kurier powinien przewieźć ów złom za jakieś 30PLN (poczta pewnie nie

    Zalewasz ;-P
    Taki sprzęt w czasach swojej świetności kosztował majątek,
    a granica ST była napewno niższa niż 3500,
    więc raczej zaliczyć go do wyposażenia nie miałeś szans.

  • 15. Data: 2005-03-30 08:52:59
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    Raczej problem niewielki. Jest tzw. ustawa "śmieciowa", w myśl której prawie
    nie można czegokolwiek wyrzucić do śmietnika tylko utylizować przez
    odpowiednie zakłady. Dostaniesz wtedy kwit, na podstawie którego możesz
    wycofać z ewidencji księgowej.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 16. Data: 2005-03-30 12:40:19
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Zalewasz ;-P
    A z czym konkretnie?

    > Taki sprzęt w czasach swojej świetności kosztował majątek,
    No swoje kosztował.

    > a granica ST była napewno niższa niż 3500,
    I tak i nie :P Wtedy to chyba musiało wchodzić na miliony!!! :P

    > więc raczej zaliczyć go do wyposażenia nie miałeś szans.
    anooo....