  • 1. Data: 2005-03-22 16:15:18
    Temat: Co robić z zepsutym sprzętem komputerowym
    Od: "Al Araf" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam DG, KPiR i VAT.

    Jak należy postępować, jeżeli nastąpiła awaria np. zasilacza w komputerze,
    który został wpuszczony w koszty firmy (wartość początkowa komputera była
    poniżej 3500 zł, pojedyncza amortyzacja i wpis do EŚT)?
    Czy trzeba spisywać jakiś protokół?
    Co odnotowuje się w KPiR oraz w EŚT?
    Czy coś gdzies jeszcze trzeba zgłaszać?

    Inna problem. Telefon kupiony "na firmę" w promocyjnej cenie 49 zł został
    skradziony. Nie był on wpisany do EŚT, tylko do KPiR kol. 14 "pozostałe
    wydatki" i do rejestru VAT. Co muszę w takiej sytuacji zrobić?

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2005-03-22 18:17:55
    Temat: Re: Co robić z zepsutym sprzętem komputerowym
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Al Araf" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komputerze, który został wpuszczony w koszty firmy (wartość
    > początkowa komputera była poniżej 3500 zł, pojedyncza amortyzacja i

    kupić zasilacz, od 60 do 100 zł zaczynają się ceny nowych

    zgłosić na policję i trzymać protokół?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    zatrudnię hakera do grządek

  • 3. Data: 2005-03-22 18:23:24
    Od: "Al Araf" <a...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Al Araf" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > kupić zasilacz, od 60 do 100 zł zaczynają się ceny nowych

    OK, ale chodzi mi o stronę formalną. Gdzie coś usunąć, gdzie coś dopisać w
    papierach.

  • 4. Data: 2005-03-22 18:31:06
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Al Araf" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > OK, ale chodzi mi o stronę formalną. Gdzie coś usunąć, gdzie coś
    > dopisać w papierach.

    zaksiegowac zasilacz jako koszt i uzywac kompa

  • 5. Data: 2005-03-22 22:13:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Mar 2005, Jan Werbiński wrote:

> [...]
    [...]
    > + kupić zasilacz, od 60 do 100 zł zaczynają się ceny nowych

    :)

    > + > Czy trzeba spisywać jakiś protokół?
    > + > Co odnotowuje się w KPiR oraz w EŚT?

    IM*H*O w ramach dekretowania na fakturze wypadałoby zrobić
    opis (na odwrocie): "pozycja 3 (zasilacz) - wymiana uszkodzonego
    w komputerze poz. 4 EST".
    To by chyba było 'dostatecznie perfect', prawda ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2005-03-23 10:13:59
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > IM*H*O w ramach dekretowania na fakturze wypadałoby zrobić
    > opis (na odwrocie): "pozycja 3 (zasilacz) - wymiana uszkodzonego
    > w komputerze poz. 4 EST".
    > To by chyba było 'dostatecznie perfect', prawda ? :)

    Sorki, ze się wczepiam ale poszerzę temat.
    Kupiłem 2 lata temu komputer, puszczony w kup jako wyposarzenie.
    Dziś jest on stanowczo za słaby by spełniał swoje zadania.
    Kupuję następny, <3500pln, idzie w wyposażenie.
    Co robię ze starym? Nie sprzedam nawet za złotówkę, bo go nikt nie chce...

  • 7. Data: 2005-03-26 11:28:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 23 Mar 2005 11:13:59 +0100, "Bozoo" <...@...com> wrote:

    >Co robię ze starym? Nie sprzedam nawet za złotówkę, bo go nikt nie chce...
    Za zlotowke sprzedasz. Np. komus z rodziny albo komus kto zbiera zlom
    :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 8. Data: 2005-03-28 20:49:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Mar 2005, WAM wrote:

> [...]
    >+ >Co robię ze starym? Nie sprzedam nawet za złotówkę, bo go nikt nie chce...
    >+ Za zlotowke sprzedasz. Np. komus z rodziny

    Ekhm... "podmioty powiązane"....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 9. Data: 2005-03-28 22:49:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 28 Mar 2005 22:49:38 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Ekhm... "podmioty powiązane"....
    No to z "rodziny" :)

    WAM

  • 10. Data: 2005-03-29 12:01:08
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <d1rfpv$nt8$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bozoo" <...@...com> wrote:

> [...]
    > Kupuję następny, <3500pln, idzie w wyposażenie.
    > Co robię ze starym? Nie sprzedam nawet za złotówkę, bo go nikt nie chce...

    Za złotówkę, mówisz? To ja chętnie.

    --
    pozdrawiam
    Jarek