  • 1. Data: 2002-05-22 21:36:05
    Temat: Co sie stalo z pl.soc.prawo?????
    Od: "Energizer" <e...@w...pl>

    Moze jestem zle zorientowany ale co sie stalo z grupa pl.soc.prawo?
    Sama mi zniknela z outlocka szukalem i po prostu niema jej na serwerze.

  • 2. Data: 2002-05-22 23:23:03
    Temat: Re: Co sie stalo z pl.soc.prawo?????
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    u mnie jest... normalnie...
    pozdrawiam
    basia

  • 3. Data: 2002-05-23 07:15:09
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Energizer napisał:
    > Moze jestem zle zorientowany ale co sie stalo z grupa pl.soc.prawo?
    > Sama mi zniknela z outlocka szukalem i po prostu niema jej na serwerze.
    Czy używasz może serwera news netii? Tam sie to zdaża nagminnie.
    Jeżeli to nie to, to wywal outlooka.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk