  • 21. Data: 2010-12-14 22:23:33
    Temat: Re: Co ze zdrowotnym, jeżeli brak zysków?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Dec 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czyli co, dopisać do tej umowy, że jest to dzieło autorskie i że np.
    > dotyczy przygotowania materiałów do szkolenia? Choć znów Gotfryd
    > podważał niedawno dziełowatość szkoleń jako takich :(

    "Dziełowatości" przygotowania materiałów w żadnym razie nie
    podważałem, a do tego się odnosisz!

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2010-12-15 07:29:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > "Dziełowatości" przygotowania materiałów w żadnym razie nie
    > podważałem, a do tego się odnosisz!

    Tego, że szkolenie jako o dzieło. Albo że przygotowanie materiałów, a
    szkolenie gratis...
    W każdym razie, chodzi o to, żeby przeprowadzić szkolenie, a nie płacić
    haraczów na ZUS (kolejnych) i Watów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2010-12-15 18:13:58
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-11 21:20, elephanto pisze:

    > Ogolnie. Odliczas zdrowotne od wyliczonego podatku ze wszystkich zrodel.
    > Spojrz na pit-36.

    przychodu z praw majatkowych takze?
    Dotyczy to także ub spolecznego ?

  • 24. Data: 2010-12-15 18:14:57
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > I to znaczy, że nie mogę zawierać umów o dzieło poza działalnością?
    >
    > O ile pamiętam takie dyskusje tutaj, to jeżeli robię coś poza DG to mogę
    > jak najbardziej UoD zawierać.

    > A można se tak zrezygnować? No i wtedy z handlem nie bardzo.

    do vatu rejestrowales sie osobno i osobno do DG

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/