  • 1. Data: 2010-12-09 12:55:13
    Temat: czy moge sprzedac towar z 0% marży
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    witam

    mam jednoosobowa dg i chcialbym towar którego jestem resellerem sprzedac z
    0% marzy klietowi czy tak moge zrobic ? Czy moge zrobic to ponizej 0% czyli
    teoretycznie na swoja stratę?

    Dziekuje za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2010-12-09 13:01:27
    Temat: Re: czy moge sprzedac towar z 0% marży
    Od: <s...@a...pl>

    > mam jednoosobowa dg i chcialbym towar którego jestem resellerem sprzedac z
    > 0% marzy klietowi czy tak moge zrobic ? Czy moge zrobic to ponizej 0% czyli
    > teoretycznie na swoja stratę?

    Odpowiem pytaniem. Jak myślisz, czy operatorzy sprzedając telefony za 1zł
    zarabiają, wychodzą na zero czy są stratni na tej sprzedaży? A jak zapewne się
    domyślasz, publicznie wałków, reklamowanych w każdym kanale TV, nikt by nie
    robił.

  • 3. Data: 2010-12-09 13:05:50
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 14:01:27 +0100, s...@a...pl
    napisał(a):

    > A jak zapewne się
    > domyślasz, publicznie wałków, reklamowanych w każdym kanale TV, nikt by nie
    > robił.

    Obrady sejmu na dwójce dość długo leciały
    --
    marcin

  • 4. Data: 2010-12-09 13:20:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 09-12-2010 14:01, s...@a...pl pisze:

> [...]
    > 1zł zarabiają, wychodzą na zero czy są stratni na tej sprzedaży? A jak
    > zapewne się domyślasz, publicznie wałków, reklamowanych w każdym kanale

    Operator sprzedaje telefon za 1zł, ale za to klient związuje się z nim
    na dłuższy czas i zobowiązuje płacić abonament, który zwykle jest tak
    skalkulowany, żeby operator do interesu nie dokładał.

    Ale morał taki, że dla sprzedaży wybranej osobie towaru po cenie
    niższej, niż dla wszystkich innych klientów trzeba mieć uzasadnienie.

    I osobista sympatia albo powiązania rodzinne nimi nie są - w każdym
    razie nie dla organów podatkowych.
    I nie jest nim np. argument, że Pan K. jest kierownikiem zaopatrzenia
    dużej firmy, i jak kupi u nas dla siebie prywatnie telewizor "po
    kosztach" to dla firmy będzie zamawiał tylko w naszej hurtowni.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-12-09 15:13:49
    Od: <s...@a...pl>

    > Operator sprzedaje telefon za 1zł, ale za to klient związuje się z nim na
    > dłuższy czas i zobowiązuje płacić abonament, który zwykle jest tak
    > skalkulowany, żeby operator do interesu nie dokładał.

    Nie zmienia to jednak odpowiedzi na postawione pytanie. Tak, można sprzedać z 0%
    marżą.

  • 6. Data: 2010-12-09 17:43:01
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zmienia to jednak odpowiedzi na postawione pytanie. Tak, można
    > sprzedać z 0% marżą.

    no dobra a kto mi zabroni sprzedać towar ze stratą, który za chwilę będzie
    niechodliwy ?

  • 7. Data: 2010-12-09 18:46:15
    Temat: Re: czy moge sprzedac towar z 0% mar?y
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 09.12.2010 18:43, Szumek wrote:
    > U?ytkownik<s...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > no dobra a kto mi zabroni sprzedaae towar ze strat?, który za chwile bedzie
    > niechodliwy ?

    Tu nie chodzi o zabronienie, bo pozory wolnego rynku są jednak
    zachowane. Tu chodzi o ewentualne reperkusje przy kontroli.

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2010-12-09 21:53:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 18:43, Szumek pisze:
    > no dobra a kto mi zabroni sprzedać towar ze stratą, który za chwilę będzie
    > niechodliwy ?
    No to jest właśnie uzasadnienie. W przypadku kontroli informujesz, że
    ceny zaczęły spadać na łeb na szyję (tu dowody), a Ty byś został z całym
    magazynem szmelcu. To wolałeś pozbyć się ze stratą, ale jeszcze
    akceptowalną.

    Maciek

  • 9. Data: 2010-12-10 07:52:49
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > mam jednoosobowa dg i chcialbym towar którego jestem resellerem sprzedac z
    > 0% marzy klietowi czy tak moge zrobic ? Czy moge zrobic to ponizej 0%
    > czyli
    > teoretycznie na swoja stratę?

    rozpakuj i sprzedaj jako używany

    --=olo=--