  • 1. Data: 2003-06-20 05:55:14
    Temat: Jak rozliczyć?
    Od: "IgiP" <igi@bezspamu_webstart.pl>

    Witam

    Mama następujące pytanie.
    Jeżeli osoba prywatna prowadząca stronę www chciałaby pobierać opłaty za
    korzystanie ze strony czy z jakiś usług na stronie to musi zarejestrować
    działalność gospodarczą?

    Dokładnie chodzi mi o rozliczenie z Urzędem Skarbowym oraz z daną osobą
    płacącą za usługi.
    Czy musi wystawić rachunek osobie od której otrzyma pieniądze?

    Pozdrawiam
    Igor

  • 2. Data: 2003-06-20 13:46:15
    Temat: Re: Jak rozliczyć?
    Od: "IgiP" <igi@bezspamu_webstart.pl>

    Czy naprawdę nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie?

    Pozdrawiam
    Igor

  • 3. Data: 2003-06-21 19:23:51
    Od: "IgiP" <igi@bezspamu_webstart.pl>