  • 11. Data: 2003-04-28 13:18:51
    Temat: Re: Czemu US nas okrada?
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * Andrzej K?os <a...@k...wp.pl>:
    > Czy szanowny Hrabia wype?ni? w?a?ciwe rubryki w NIP-3?

    Moglbys sobie darowac ten protekcjonalizm...

    > Czy aby napewno B.5? czy "tylko" C.5?

    Chyba jednak starczy B.4

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 12. Data: 2003-04-28 13:29:13
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 03-04-28 15:18, Użytkownik Iktorn napisał:
    > Moglbys sobie darowac ten protekcjonalizm...

    > Chyba jednak starczy B.4

    ale zagadnienie dotyczyło zwrotu nadpłaty podatku "osobistego" na konto
    a nie przez pocztę, dlatego zwracam uwagę na B.5

    andy_nek

  • 13. Data: 2003-04-28 21:01:40
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze s...@p...onet.pl:

> [...]
    > zwrot na konto
    > oraz numer konta ten sam, co na NIPie 3.
    > i przysłałbył mi zwrot pocztą, do tego obciążając mnie kwotą 10zł
    > opłaty
    > manipulacyjnej za przesłanie pocztą.
    >
    > i teraz tak:
    > a) Płacąc podatek, JA płacę opłatę za przelew
    > b) Część podatku zapłacona w postaci ubezp.zdrowotnego
    > przepadła c) Nadpłata podateku leży około roku i
    > procentuje na koncie US d) Gdy już łaskawie mi zwrócą
    > nadpłatę, to na mój koszt, olewając w
    > dodatku radośnie to, że na konto byłoby taniej, a nie 10zł dla poczty.

    Złż pismo z prośba o wyjaśnienie, ale nasuwa mi się jedno pytanie:
    -czy ty nie prowadzisz czasem DG - druk NIP-3 jest dla osoby która DG nie
    prowadzi.
    Nie zmienia to oczywiście faktu, ze niektóre (porządne) US konto odnotują w
    systemie mimo to, ale...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516